Agenda warsztatów
Zapraszamy na wyjątkowe warsztaty on-line tworzone z myślą o specjalistach z branży oraz biznesie.
Wyróżniają nas ponadprzeciętne wyniki ankiet poprzednich warsztatów organizowanych przy okazji semKRK (10/10 osób poleca udział!), 100% merytoryki od sprawdzonych praktyków oraz polecenia od doświadczonych specjalistów.
Rozpoczęcie barcampu
Kamil Leśniak
Event & Marketing Manager w DevaGroup
Krzysztof Marzec
CEO w DevaGroup
Największe startupowe fuckupy marketingowe - jak uczyć się na cudzych błędach i robić dobry marketing?
Paulina Rapacz
Freelance Social Media Manager
Prezentacja to podróż po najbardziej spektakularnych wpadkach marketingowych, jakie świat startupów widział! W mojej prezentacji "Największe startupowe fuckupy marketingowe - jak uczyć się na cudzych błędach i robić dobry marketing?" prześledzimy najbardziej spektakularne wpadki w social media z różnych zakątków świata. Pokażę jak łatwo jeden zły tweet, niefortunna komunikacja, jedna publikacja czy dziwny pomysł na kampanię może wysadzić firmę z torów. Na szczęście każdy fuckup to darmowa lekcja, więc dowiemy się, jak te katastrofy mogą nauczyć nas, jak robić dobry marketing na globalnym rynku.
Jak wiedza SEO pomaga we włamywaniu się na strony internetowe? Wykorzystaj wiedzę do skutecznej obrony!
Kamil Porembiński
CMO/COO w Qlos
Czy wiesz co to "głębokie ukrycie"? Albo jak szukać by odczytać to, co zostało ukryte za "paywallem"? Albo jak wykorzystać wyszukiwarkę Bing do ataków typu phishing? Dobry cyberprzestępca zna się na SEO, marketingu i sprzedaży oraz wie jak te umiejętności wykorzystać. Zajmujesz się SEO czy jesteś cyberprzestępcą?
Przerwa kawowa - 20 min
Sponsor:
Panel dyskusyjny: Globalne Rynki - obsługa klienta i strategie cross-border
Paweł Bilczyński
CEE Business Development Director w Salesupply Poland Fulfillment
Natalia Pielowska
Customer Experience Director w Szopex-Dutkiewicz
Krzysztof Modrzewski
Head of Education w Witbee
ROAS rośnie w miarę jedzenia. Świeże podejście do kampanii Google Ads w branży spożywczej!
Jakub Wiśniewski
Senior SEM & PPC Ads Specialist w Get Noticed Agency
Tylko 8% produktów generuje 82% przychodu, a 90% produktów generuje aż 70% kosztu! Podczas wystąpienia dowiesz się, jak zaawansowane strategie marketingowe w połączeniu z analityką internetową i rozwiązaniami technologicznymi mogą usprawnić funkcjonowanie kampanii Google Ads, pomóc w przełamywaniu barier reklamowych oraz w osiąganiu imponujących wzrostów wartości konwersji.
Zwycięzca semKRK Awards 2024 z kategorii: Google Ads.
Przerwa na pizzę - 35 min
Sponsor:
SEO Reanimacja (case study)
Paweł Wołoszyn
SEO Consultant w pawelwoloszyn.pl
Podczas wystąpienia opowiem o tym, jak po gwałtownym spadku przywróciłem serwis medyczny do życia, osiągając 3000% wzrostu TOP3.
Zwycięzca semKRK Awards 2024 z kategorii: SEO.
Zakończenie barcampu
Krzysztof Marzec
CEO w DevaGroup
Kamil Leśniak
Event & Marketing Manager w DevaGroup
AfterParty w Barze "Moxy 24" w Hotelu Moxy Warsaw Praga
Prowadzący warsztaty semWAW#2 online
Rafał Borowiec
Ekspert SEO / Founder w Largo
Rafał Borowiec
Ekspert SEO / Founder w LargoZałożyciel agencji SEO Largo.pro i Ekspert SEO w Raisead.com. Posiada 14 letnie doświadczenie w SEO. Pracuje z barwną gamą klientów od małych lokalnych firm do mocnych ogólnokrajowych marek. Stawia sobie za cel wykorzystanie SEO do zwiększenia sprzedaży i konwersji na stronach. W swojej pracy z klientami zwraca szczególną uwagę na transparentność działań. Posiada 7 letnie doświadczenie w SEO Afiljacyjnym w 30 krajach. Prelegent na wydarzeniach marketingowych jak SEMKRK czy FestiwalSEO. Pasjonat Data Driven SEO i Semantycznego SEO.
Ewelina Podrez-Siama
SEO Expert & Founder w Fox Strategy
Ewelina Podrez-Siama
SEO Expert & Founder w Fox StrategyZałożycielka wrocławskiej agencji digital marketingu Fox Strategy, w której pracuje z zespołem doświadczonych specjalistów oraz propaguje i wprowadza w życie ideę samoorganizacji. Ekspertka SEO z 15-letnim doświadczeniem w pracy z blogami, sklepami internetowymi, aplikacjami mobilnymi i podcastami. W swojej pracy stawia na strategiczne podejście, nieszablonowe rozwiązania, otwartą komunikację i przede wszystkim: zwrot z inwestycji w SEO. Trenerka i prelegentka na licznych wydarzeniach marketingowych (m.in. I❤️Marketing, Festiwal SEO, SEMKRK), gościni podcastów branżowych (m.in. Przygody Przedsiębiorców, Mała Wielka Firma, Akademia Allegro) i współprowadząca podcast Dziennik Budowy Firmy. Wykładowczyni przedmiotu „Skuteczne SEO” w Wyższej Szkole Bankowej. Prywatnie autorka trzech bestsellerowych książek kucharskich oraz cieszącej się statusem bestsellera książki „SEO dla blogerów, influencerów i marek osobistych”.
Mateusz Malinowski
SEO Director w Fabryka Marketingu
Mateusz Malinowski
SEO Director w Fabryka MarketinguOd 2016 roku prowadzi działania SEO w Fabryce Marketingu. Specjalizuje się w tworzeniu kompleksowych strategii SEO (rynek krajowy i zagraniczny), audytowaniu serwisów, rekomendacjach contentmarketingowych pod kątem SEO oraz działaniach e-commerce SEO. Na swoim koncie ma ponad 100 zrealizowanych projektów SEO.
Kup bilet
Bilety na warsztaty seo - 19.03.2024
899 zł netto
7,5-godzinne warsztaty online z 3 prelegentami / Dodatkowa wiedza i praktyka / Bilet nie uprawnia do wstępu na konferencję
1 105,77 zł brutto
Kup biletLokalizacja
Warsztaty SEO
Warsztaty on-line
Odbędą się we wtorek 19.03.2024 r. w godz. 9:30 – 17:00. Całość na platformie Clickmeeting. Maksymalna liczba uczestników: 40.
Bilet wstępu na warsztaty nie upoważnia do wstępu na barcamp.