FAQ – najczęstsze pytania od uczestników

semWAW to przeniesienie znanego, krakowskiego semKRK, do Warszawy. Po raz pierwszy zawitaliśmy z naszym barcampem do stolicy 17.11.2023 r. i dzięki wysokim ocenom naszego wydarzenia podjęliśmy decyzję o szybkim powrocie do Campusu Google. Zatem druga edycja, semWAW#2 odbyła się 22.03.2024 r. w tym samym miejscu! Nie zwlekamy za długo i wracamy na edycję semWAW#3 – startups welcome już 25.10.2024 r. Towarzyszyć będzie nam (jak zawsze) aktualna wiedza od najlepszych ekspertów SEM i SEO, którzy zaprezentują się na scenie, oraz panel dyskusyjny.

Na scenie wystąpią specjaliści SEM i SEO. W gronie potwierdzonych prelegentów znaleźli się:
– Paulina Rapacz (Freelance Social Media Manager) – zwyciężczyni Call4Papers,
– Kamil Porembiński (CMO/COO w Qlos),
– Liliana Chepil (Head of Performance w tribe47),
– Paweł Wołoszyn (SEO Consultant w pawelwoloszyn.pl) – zwycięzca semKRK Awards 2024 w kategorii SEO,
– Przemysław Modrzewski (Data & Analytics Principal Lead w Google).

semWAW#3 – startups welcome odbędzie się 25 października 2024 r. w Campusie Google w Warszawie (Pl. Konesera 10, 03-736 Warszawa) od godziny 17:30.

Panel dyskusyjny podczas tej edycji będzie nosił nazwę: “Globalne Rynki: Obsługa klienta i strategie cross-border”. Prowadząca, Marta Koziarz (Head of SEM w DevaGroup) będzie rozmawiała z: Pawłem Bilczyńskim (Salesupply), Natalią Pielowską (Szopex-Dutkiewicz) oraz Krzysztofem Modrzewskim (Witbee).

Rozpoczynamy od 17:30, ale zapraszamy do przyjścia nieco wcześniej, aby nie czekać w kolejce do wejścia na Campus Google 😉

Tak, bo Search Engine Marketing zawiera w sobie Search Engine Optimization, kampanie płatne nazywane PPC (Pay Per Click) obejmujące w Polsce głównie Google Ads i Bing Ads, ale również mamy mocne prezentacje dotyczące analityki w tym zakresie. Wychodzimy poza SEM nie tylko ze względu na fakt, że Google Ads to również reklama wideo czy display, ale również elementy SEO takie jak UX czy Content Marketing to nieodłączny element strategi SEM.

Każda prelekcja trwa 20 minut. A po niej zadajemy pytania od uczestników na żywo prelegentom (5 minut). Zatem łącznie jest to 25 minut. Wyjątkiem jest panel dyskusyjny, który trwa 45 minut.

Nie przewidujemy welcomepacków. Jako alternatywę zorganizujemy stoisko z którego można zabrać ciekawe gadżety i kody zniżkowe od naszych sponsorów i patronów medialnych. Zapraszamy również na stoiska naszych sponsorów na czele ze Sponsorem Głównym, firmą Semstorm.

Tak! Zapraszamy Was razem ze znajomymi  na nasze AfterParty w barze Hotelu MOXY Warsaw. Wpadajcie od razu po konferencji  – czyli od około 21:30. Przyjdźcie również z osobami, które nie były na konferencji semWAW. Wszyscy są mile widziani! Zapraszamy też do skorzystania z kuponu rabatowego na nocleg w MOXY Warsaw Praga: https://dva.pl/nocleg-semwaw3

Polecamy hotel Moxy Warsaw Praga, który usytuowany jest 5 min spacerem od Campusu Google i w którym (na dole, w barze) odbywa się AfterParty. Dla uczestników naszej konferencji przygotowana jest też specjalna oferta zniżkowa: https://dva.pl/nocleg-semwaw3

Agendy każdej kolejnej konferencji będą dostępne na naszej stronie internetowej. O ogłoszeniu planu wystąpień będziemy też informować w naszych social mediach.

Niestety, podczas semWAW#3 nie będzie takiej możliwości. nasz event, to nie tylko same prelekcje ale atmosfera, kuluarowe rozmowy i możliwość spotkania. Gorąco zapraszamy do udziału w kolejnych wydarzeniach na żywo.

Oczywiście! Podczas konferencji używamy sli.do – aplikacji do zadawania pytań anonimowo lub dla podpisanych uczestników. Zawsze lepiej się podpisać, bo jeśli Twoje pytanie zostanie zadane na scenie – wygrywasz książkę! 🙂

Tak, wszystkie prezentacje znajdziesz w specjalnym linku, który będzie wysyłany po konferencji (w ankiecie oceniającej lub w mailu).

Jeśli masz też taką potrzebę napisz z prośbą o konkretną prezentację na: hello@semwaw.pl – na pewno pomożemy! 🙂

Tak, nasze wydarzenie jest dostosowane do różnych poziomów zaawansowania. Znajdziesz prezentacje i panele dla zarówno początkujących, jak i zaawansowanych profesjonalistów.

Tak, nasze wydarzenie jest objęte akredytacją DIMAQ. Uczestnicy otrzymują 10 punktów, a prelegenci 30. 

Na pewno możecie liczyć na stoiska sponsorów wydarzenia, m.in.:  WhitePress.

A na stoiskach na pewno znajdziecie ciekawe gadżety, chętnych do rozmowy przedstawicieli firm oraz niesamowitą wiedzę!

Tak! Podczas tej edycji zapewniamy: wodę, kawę oraz pizzę 🙂 Smacznego!

Tak, natomiast jak najszybciej musisz o tym poinformować organizatorów pod mailem: hello@semwaw.pl.

Maksymalna zmiana osoby na bilecie może nastąpić do tygodnia przed wydarzeniem, czyli do 18.10.2024 r.

Jeśli bilet był kupiony przez EasyCart, to FV powinna znaleźć się w mailu potwierdzającym zakup. Jeśli nie uzupełnione zostały pola do FV albo nastąpił jakiś problem, prosimy o kontakt: hello@semwaw.pl

Aktualnie nie ma już możliwości wystąpienia na tej edycji konferencji. Niedługo ogłosimy C4P na semKRK#23 BIG, więc bądźcie czujni!

Jasne! Lubimy takie rekomendacje i starannie je analizujemy! Daj znać na: hello@semWAW.pl z tematem “Rekomendacja prelegenta”.

Głosami naszej społeczności najciekawszym tematem okazał się: “Największe startupowe fuckupy marketingowe – jak uczyć się na cudzych błędach i robić dobry marketing?”, który zostanie zaprezentowany w dniu konferencji przez Paulinę Rapacz. 

Serdecznie gratulujemy!

To wyjątkowe szkolenia online odpowiadające na potrzeby specjalistów, dla których kursy dostępne na rynku nie są wystarczające. Podczas semWAW#3 przeprowadzimy je na 2 ścieżkach: 

Podczas warsztatów online na wirtualnej scenie zaprezentują się najlepsi specjaliści i praktycy:

Google Ads&Analytics: Paweł Rabinek, Krzysztof Marzec, Damian Rams i Bartłomiej Kaczmarczyk.

SEO: Jakub Barabasz, Sebastian Heymann i Robert Niechciał.

Więcej informacji na podstronach warsztatów: 

Tak, oba dni odbędą się online na platformie Clickmeeting.

Pierwsze 10 biletów na każdy warsztat jest w cenie 599 zł netto, potem cena zwiększa się do 899 zł netto. Do kupienia są tutaj: 
https://app.easycart.pl/checkout/devagroup/semwaw3

UPDATE: W sprzedaży posiadamy już tylko promocyjne bilety na warsztaty SEO.

Oczywiście, że tak! Dla każdego uczestnika przygotujemy imienny certyfikat, który zostanie wysłany do Ciebie jeszcze w dniu warsztatów.

Po zakupie warsztatów zazwyczaj z uczestnikami kontaktujemy się 2 tygodnie przed ich rozpoczęciem. W tym mailu otrzymujesz od nas dostęp do platformy Clickmeeting oraz prośbę o uzupełnienie ankiety poprzedzającej szkolenie, aby nasi prowadzący mogli jak najbardziej dopasować warsztaty do Twoich oczekiwań.

Tak, całość warsztatów będzie nagrywana i dostęp do nich otrzymają wszyscy uczestnicy warsztatów. Mail z nagraniami powinien znaleźć się na skrzynce uczestników jeszcze tego samego dnia wraz z certyfikatem.