Prelegenci konferencji semWAW

Anna Moczulska

Anna Moczulska

Z branżą marketingu internetowego związana od 2016 roku. Digital Analytics Manager w Conversion - butiku analitycznym skupiającym się na dostarczaniu biznesom jak najlepszych danych z online. Założycielka i szkoleniowiec w Moczulska Digital Analytics - działalności skupionej wokół edukowania ludzi w tematach szeroko rozumianej analityki digitalowej.

Przed Conversion tworzyła działy Digital Analytics w Artegence i Sempai, a wcześniej zdobywała doświadczenie, pracując dla takich marek jak TVN czy Dentsu Aegis Network.

Współautorka e-booka “Analityka treści w kampaniach marketingowych”.

Wykładowca i szkoleniowiec - prowadzi między innymi zajęcia na studiach podyplomowych Wydziału Informatyki Politechniki Białostockiej, a jej prezentacja na #semKRK17 została uznana przez publiczność za najlepszą podczas całego wydarzenia.

Prywatnie właścicielka ponad 150 doniczek z kwiatami, które (jeszcze) nie uschły.

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semKRK

drugie miejsce1

Zdobyte II miejsca na semKRK

Artur Pajkert

Artur Pajkert

W branży hostingu i digital-marketingu od 2001 roku. Kocham dzielić się wiedzą i pomysłami w zakresie wykorzystania cyfrowego marketingu. Piszę, bloguję, występuję na konferencjach i webinarach. Ogarniam marketing w cyber_Folks, a 5 km przebiegam obecnie w 27 min 26 sek 😉

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semKRK

Dominik Fajferek

Dominik Fajferek

Ciekawy nowych technologii. Informatyk z wykształcenia oraz zamiłowania. Fan chińskiej myśli technologicznej oraz japońskiej kreski. Specjalista SEO w jednej z najlepszych firm Content&Influcencer marketingowych w Polsce.

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semKRK

Joanna Horoszko

Joanna Horoszko

Swoje pierwsze kroki w marketingu internetowym stawiała jako specjalista SEM, tworząc i optymalizując kampanie Google Ads i MS Ads. Realizowała kampanie dla m.in:
- prestiżowych targów Gulfood w Dubaju,
- dla dodatków do bardzo znanej wśród młodzieży gry online – kampania na 14 krajów, w pięciu językach, w tym arabskim
- dla zastrzeżonych marek Velux i Creaton na lokalny obszar
- dla kandydata na Posła RP (zakończona pomyślnie 😉

Od ponad dwóch lat skupia się głównie na analityce, bo uważa, że dobrze wdrożona i rozumiana analityka jest kluczem do sukcesu wszystkich działań marketingowych przedsiębiorstwa. Oprócz rozgryzania zagadek analitycznych i dawania wskazówek programistom, co należy poprawić, zajmuje się prowadzeniem szkoleń z Google Analytics.

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semKRK

Krzysztof Modrzewski

Krzysztof Modrzewski

Z reklamą cyfrową i analityką internetową związany od 2010 roku. Jego misją jest pomaganie firmom działać w internecie poprzez dostarczanie rozwiązań technologicznych, konsultacji mediowo-analitycznych oraz edukację. Prowadził zajęcia dla Google Partners Academy, SEMcamp University i Marketing Masters, Google Growth, Startup School oraz Umiejętności Jutra. Jeden z twórców narzędzia WitCloud. Prywatnie geek gier planszowych.

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semKRK

Mateusz Muryjas

Mateusz Muryjas

Pomaga firmom rozwiązywać problemy z danymi. Pracując jako konsultant data science wspiera organizacje w konfiguracji narzędzi, analizie danych i tworzeniu raportów. Odpowiada za rozwój produktu w re:silo - hurtowni danych dla e-commerce. Wie, jak w pełni wykorzystać Google Analytics, Tag Manager i rozwiązania Google Cloud Platform. Prelegent MeasureCamp, Data Science Summit czy I ♥ Ads & Analytics.

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semKRK

Paweł Sokołowski

Paweł Sokołowski

Zaczynał karierę od instalowania skryptów afiliacyjnych. Posiadacz analitycznego umysłu z introwertycznym poczuciem humoru. Spędza dużo czasu analizując dane, często bez konkretnego powodu.

Praktyk z 20 letnim stażem, wytrwale wdrażający w korporacjach strategie bazujące na danych analitycznych.

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semKRK

pierwsze miejsce1

Zdobyte I miejsca na semKRK

Tomasz Trzósło

Tomasz Trzósło

Konsultant, Strateg, E-marketer, Trener w obszarze marketingu internetowego. Ekspert online marketingu , ze szczególnym uwzględnieniem SEM oraz analizy danych płynących z narzędzia Google Analytics. Jeden z Certyfikowanych Trenerów Google AdWords (od 2013-2018). W branży reklamowo-e-commerce od 2008 roku.

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semKRK

trzecie miejsce1

Zdobyte III miejsca na semKRK