Prelegenci konferencji semWAW

Anna Moczulska

Anna Moczulska

Z branżą marketingu internetowego związana od 2016 roku. Digital Analytics Manager w Conversion - butiku analitycznym skupiającym się na dostarczaniu biznesom jak najlepszych danych z online. Założycielka i szkoleniowiec w Moczulska Digital Analytics - działalności skupionej wokół edukowania ludzi w tematach szeroko rozumianej analityki digitalowej.

Przed Conversion tworzyła działy Digital Analytics w Artegence i Sempai, a wcześniej zdobywała doświadczenie, pracując dla takich marek jak TVN czy Dentsu Aegis Network.

Współautorka e-booka “Analityka treści w kampaniach marketingowych”.

Wykładowca i szkoleniowiec - prowadzi między innymi zajęcia na studiach podyplomowych Wydziału Informatyki Politechniki Białostockiej, a jej prezentacja na #semKRK17 została uznana przez publiczność za najlepszą podczas całego wydarzenia.

Prywatnie właścicielka ponad 150 doniczek z kwiatami, które (jeszcze) nie uschły.

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semWAW

drugie miejsce1

Zdobyte II miejsca na semWAW

Anna Podruczna

Anna Podruczna

Teamleaderka międzynarodowego SEO teamu w praskiej agencji online marketingowej eVisions. Specjalistka w dziedzinie online ekspansji w regionach DACH i CEE oraz lokalizacji. Tłumaczka języka czeskiego z wieloletnim doświadczeniem, miłośniczka psów i podróży.

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semWAW

Artur Pajkert

Artur Pajkert

W branży hostingu i digital-marketingu od 2001 roku. Kocham dzielić się wiedzą i pomysłami w zakresie wykorzystania cyfrowego marketingu. Piszę, bloguję, występuję na konferencjach i webinarach. Ogarniam marketing w cyber_Folks, a 5 km przebiegam obecnie w 27 min 26 sek 😉

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semWAW

Dominik Fajferek

Dominik Fajferek

Ciekawy nowych technologii. Informatyk z wykształcenia oraz zamiłowania. Fan chińskiej myśli technologicznej oraz japońskiej kreski. Specjalista SEO w jednej z najlepszych firm Content&Influcencer marketingowych w Polsce.

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semWAW

Joanna Horoszko

Joanna Horoszko

Swoje pierwsze kroki w marketingu internetowym stawiała jako specjalista SEM, tworząc i optymalizując kampanie Google Ads i MS Ads. Realizowała kampanie dla m.in:
- prestiżowych targów Gulfood w Dubaju,
- dla dodatków do bardzo znanej wśród młodzieży gry online – kampania na 14 krajów, w pięciu językach, w tym arabskim
- dla zastrzeżonych marek Velux i Creaton na lokalny obszar
- dla kandydata na Posła RP (zakończona pomyślnie 😉

Od ponad dwóch lat skupia się głównie na analityce, bo uważa, że dobrze wdrożona i rozumiana analityka jest kluczem do sukcesu wszystkich działań marketingowych przedsiębiorstwa. Oprócz rozgryzania zagadek analitycznych i dawania wskazówek programistom, co należy poprawić, zajmuje się prowadzeniem szkoleń z Google Analytics.

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semWAW

Kamil Porembiński

Kamil Porembiński

Zajmuję się Marketing Technology. Od ponad 15 lat pomagam firmom, start-upom oraz freelancerom w informatyzacji marketingu, zwiększeniu dostarczalności kampanii mailowych, zwiększaniu dostępności stron internetowych oraz ich bezpieczeństwa. Tworzę dedykowane i szyte na miarę rozwiązania chmurowe, które usprawniają i ulepszają produkty i projekty rozwijane przez moich klientów. Prowadzę kompleksowe szkolenia oraz świadczę konsulting. Jestem dostępny dla wszystkich, którzy potrzebują pomocy z zakresu szeroko rozumianego IT. Swoje baterie ładuję, podziwiając piękno otaczającego mnie świata. To właśnie z potrzeby docenienia tego, co piękne i ważne zająłem się fotografią, podróżowaniem, żeglowaniem, nurkowaniem i… lataniem samolotem.

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semWAW

trzecie miejsce1

Zdobyte III miejsca na semWAW

Kinga Sroka

Kinga Sroka

Ekspertka reklam online i analityki internetowej. Autorka branżowej książki “Marketing i analityka biznesowa dla początkujących”. Wykładowca, prelegentka, autorka bloga, konsultantka marketingowa związana z branżą od ponad 5 lat.

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semWAW

Krzysztof Modrzewski

Krzysztof Modrzewski

Człowiek, który lubi przełamywać powszechnie przyjęte schematy i zawsze szuka nowych i innowacyjnych rozwiązań. Z reklamą w internecie związany od 2010 roku. Prowadził warsztaty w programie Akademia Google Partners, SEMcamp University, Google Growth, Startup School oraz Umiejętności Jutra. Obecnie głównie pomaga firmom w zarabianiu większych pieniędzy dzięki wykorzystaniu danych w działaniu w Marketing Masters.

ilość wystąpień2

Ilość wystąpień na semWAW

Liliana Chepil

Liliana Chepil

Z ponad 7-letnim doświadczeniem w branży, realizowała i nadzorowała kampanie zarówno dla globalnych, jak i lokalnych marek. Obecnie zarządza zespołem performance, dbając o jego efektywne działanie wewnątrz agencji oraz w relacjach z klientami. Specjalizuje się w konsultowaniu strategii płatnych aktywacji dla klientów e commerce, gdzie szczególny nacisk stawia na budowaniu świadomości marki ze skutecznym docieraniem do grupy docelowej, oraz na marketingu aplikacji mobilnych.

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semWAW

Łukasz Chwiszczuk

Łukasz Chwiszczuk

Czarodziej od reklamy w Google z ponad 10-letnim doświadczeniem. Na swoim koncie ma zrealizowane projekty dla takich marek jak: Ford, Volvo, mBank, meritumBank, PZU, BZ WBK, Bosch i wielu wielu innych. Certyfikowany trener Google Adwords. Prelegent na I Love Marketing, Mail my day, SEMcamp, Akademii Google Partners i semKRK.

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semWAW

drugie miejsce1

Zdobyte II miejsca na semWAW

Łukasz Zelezny

Łukasz Zelezny

Konsultant SEO i juror dorocznych nagród UK Search Awards. Wcześniej kierował zespołem odpowiedzialnym za widoczność organiczną uSwitch.com, Zoopla.co.uk i PrimeLocation. Łukasz jest osobą praktyczną, dużo czasu poświęca na bycie na bieżąco ze zmianami w technologii marketingu online. Podróżuje, co rocznie prowadząc prelekcję na wielu konferencjach SEO i social media, w tym m.in. ClickZ Shanghai China, ClickZ Jakarta Indonesia, SiMGA Malta, SES London, a także na konferencjach odbywających się w Europie i Stanach Zjednoczonych. Ponadto organizuje warsztaty i spotkania, na których dzieli się wskazówkami dotyczącymi SEO, mediów społecznościowych i analityki.

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semWAW

trzecie miejsce1

Zdobyte III miejsca na semWAW

Maja Wiśniewska-Hardek

Maja Wiśniewska-Hardek

Rozwija działania marketingowe marki w zakresie pozyskiwania klientów z kanału digital oraz relacje marki z odbiorcami za pomocą działań content marketingowych, w social media oraz realizuje strategię PR serwisu. Na co dzień podróżniczka i miejski społecznik, zaangażowana m.in. w organizację konferencji związanych z technologią, edukacją i designem TEDxKatowice.

Marcin Żmuda

Marcin Żmuda

Marcin Żmuda jest uznanym specjalistą marketingu internetowego, z bogatym, ponad 15-letnim doświadczeniem w branży. Jego główne obszary specjalizacji to SEO, marketing treści, link building oraz marketing prawniczy. Jako certyfikowany partner Google, Marcin Żmuda z powodzeniem prowadzi kampanie reklamowe w Google Ads. Marcin jest również autorem "Update Time" – cotygodniowego przeglądu newsów z branży marketingu internetowego na YouTube.

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semWAW

Mateusz Muryjas

Mateusz Muryjas

Pomaga firmom rozwiązywać problemy z danymi. Pracując jako konsultant data science wspiera organizacje w konfiguracji narzędzi, analizie danych i tworzeniu raportów. Odpowiada za rozwój produktu w re:silo - hurtowni danych dla e-commerce. Wie, jak w pełni wykorzystać Google Analytics, Tag Manager i rozwiązania Google Cloud Platform. Prelegent MeasureCamp, Data Science Summit czy I ♥ Ads & Analytics.

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semWAW

Natalia Pielowska

Natalia Pielowska

Zarządza zespołami customer service, customer experience, PMO i logistyki. Specjalizuje się w budowaniu efektywnej omnikanałowej obsługi klienta i wzmacnianiu pozytywnych doświadczeń konsumenckich przez poprawę takich wskaźników jak retencja, FCR, NPS czy CSAT. Szkoleniowiec z zakresu profesjonalnej obsługi klienta i mapowania podróży klienta. Członkini Digital Experts Club i The Judge Club.

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semWAW

Paulina Rapacz

Paulina Rapacz

Od 2017 roku prowadzę działania marketingowe klientów agencji w mediach społecznościowych. Obecnie wspieram klientów niezależnie. Odpowiadam za zintegrowaną komunikację na Facebooku, Instagramie, LinkedInie oraz TikToku, kampanie paid social na wszystkich portalach oraz formułuje strategii marki w tych obszarach. Rozwijam się w modelu T-shaped, z silną kulturą wiedzy i otwartością na globalną perspektywę działań. Skończyłam Executive Education ze strategii marketingowych na Columbia Business School oraz prowadzę wykłady na uczelni WSB z zakresu strategii, płatnych kampanii oraz video marketingu.

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semWAW

Paulina Wiktorska

Paulina Wiktorska

Certyfikowany Specjalista Google Ads. Wykładowca na WSE (kierunek e-marketing). Od 2008 roku pomaga firmom podnosić sprzedaż i generować leady za pomocą Google Ads i DV360.

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semWAW

Paweł Bilczyński

Paweł Bilczyński

Zajmuje się organizacją usługi fulfillment dla e-commerce zaprojektowanej specjalnie z myślą o sprzedaży crossborder na rynkach zagranicznych. 

Pracuje z polskimi sklepami wychodzącymi na rynki zagraniczne już od kilku lat. Najpierw dla Google Polska współtworzył edukacyjny projekt “Internetowe Rewolucje w eksporcie”, w ramach którego kilkaset polskich sklepów internetowych otrzymało wsparcie przy otwarciu sprzedaży na nowych rynkach. Następnie przez ponad 3 lata reprezentował w Polsce słowacką firmę Expandeco, działającą w tym samym obszarze. 

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semWAW

Paweł Sokołowski

Paweł Sokołowski

Zaczynał karierę od instalowania skryptów afiliacyjnych. Posiadacz analitycznego umysłu z introwertycznym poczuciem humoru. Spędza dużo czasu analizując dane, często bez konkretnego powodu.

Praktyk z 20 letnim stażem, wytrwale wdrażający w korporacjach strategie bazujące na danych analitycznych.

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semWAW

pierwsze miejsce1

Zdobyte I miejsca na semWAW

Paweł Wołoszyn

Paweł Wołoszyn

Specjalista z 15-letnim doświadczeniem w SEO, zdobywał doświadczenie zarówno w agencjach, jak i jako pracownik wewnętrzny (inhouse). Obecnie, jako freelancer, specjalizuje się w konsultingu SEO i jest pasjonatem AI oraz automatyzacji. Jest również współzałożycielem społeczności SEO we Wrocławiu.

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semWAW

drugie miejsce1

Zdobyte II miejsca na semWAW

Przemysław Modrzewski

Przemysław Modrzewski

W branży marketingu internetowego od 2005 r. Autor kilku książek z zakresu marketingu w internecie. Jeden z pierwszych oficjalnych trenerów Google Analytics I Google Ads w Polsce.
Od 8 lat pracuje w firmie Google, na stanowisku Data & Analytics Principal Consultant , gdzie zajmuje się wsparciem, doradztwem strategicznym w zakresie ekspansji międzynarodowej i tworzeniu strategii przewagi konkurencyjnej w oparciu o dane, najbardziej obiecujących startupów w regionie CEE.

ilość wystąpień2

Ilość wystąpień na semWAW

pierwsze miejsce2

Zdobyte I miejsca na semWAW

Tomasz Trzósło

Tomasz Trzósło

Konsultant, Strateg, E-marketer, Trener w obszarze marketingu internetowego. Ekspert online marketingu , ze szczególnym uwzględnieniem SEM oraz analizy danych płynących z narzędzia Google Analytics. Jeden z Certyfikowanych Trenerów Google AdWords (od 2013-2018). W branży reklamowo-e-commerce od 2008 roku.

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semWAW

trzecie miejsce1

Zdobyte III miejsca na semWAW