Prelegenci konferencji semWAW
Anna Moczulska
Z branżą marketingu internetowego związana od 2016 roku. Digital Analytics Manager w Conversion - butiku analitycznym skupiającym się na dostarczaniu biznesom jak najlepszych danych z online. Założycielka i szkoleniowiec w Moczulska Digital Analytics - działalności skupionej wokół edukowania ludzi w tematach szeroko rozumianej analityki digitalowej.
Przed Conversion tworzyła działy Digital Analytics w Artegence i Sempai, a wcześniej zdobywała doświadczenie, pracując dla takich marek jak TVN czy Dentsu Aegis Network.
Współautorka e-booka “Analityka treści w kampaniach marketingowych”.
Wykładowca i szkoleniowiec - prowadzi między innymi zajęcia na studiach podyplomowych Wydziału Informatyki Politechniki Białostockiej, a jej prezentacja na #semKRK17 została uznana przez publiczność za najlepszą podczas całego wydarzenia.
Prywatnie właścicielka ponad 150 doniczek z kwiatami, które (jeszcze) nie uschły.
Ilość wystąpień na semKRK
1Zdobyte II miejsca na semKRK
Artur Pajkert
W branży hostingu i digital-marketingu od 2001 roku. Kocham dzielić się wiedzą i pomysłami w zakresie wykorzystania cyfrowego marketingu. Piszę, bloguję, występuję na konferencjach i webinarach. Ogarniam marketing w cyber_Folks, a 5 km przebiegam obecnie w 27 min 26 sek 😉
Ilość wystąpień na semKRK
Joanna Horoszko
Swoje pierwsze kroki w marketingu internetowym stawiała jako specjalista SEM, tworząc i optymalizując kampanie Google Ads i MS Ads. Realizowała kampanie dla m.in:
- prestiżowych targów Gulfood w Dubaju,
- dla dodatków do bardzo znanej wśród młodzieży gry online – kampania na 14 krajów, w pięciu językach, w tym arabskim
- dla zastrzeżonych marek Velux i Creaton na lokalny obszar
- dla kandydata na Posła RP (zakończona pomyślnie 😉
Od ponad dwóch lat skupia się głównie na analityce, bo uważa, że dobrze wdrożona i rozumiana analityka jest kluczem do sukcesu wszystkich działań marketingowych przedsiębiorstwa. Oprócz rozgryzania zagadek analitycznych i dawania wskazówek programistom, co należy poprawić, zajmuje się prowadzeniem szkoleń z Google Analytics.
Ilość wystąpień na semKRK
Krzysztof Modrzewski
Człowiek, który lubi przełamywać powszechnie przyjęte schematy i zawsze szuka nowych i innowacyjnych rozwiązań. Z reklamą w internecie związany od 2010 roku. Prowadził warsztaty w programie Akademia Google Partners, SEMcamp University, Google Growth, Startup School oraz Umiejętności Jutra. Obecnie głównie pomaga firmom w zarabianiu większych pieniędzy dzięki wykorzystaniu danych w działaniu w Marketing Masters.
Ilość wystąpień na semKRK
Łukasz Chwiszczuk
Czarodziej od reklamy w Google z ponad 10-letnim doświadczeniem. Na swoim koncie ma zrealizowane projekty dla takich marek jak: Ford, Volvo, mBank, meritumBank, PZU, BZ WBK, Bosch i wielu wielu innych. Certyfikowany trener Google Adwords. Prelegent na I Love Marketing, Mail my day, SEMcamp, Akademii Google Partners i semKRK.
Ilość wystąpień na semKRK
3Zdobyte I miejsca na semKRK
Łukasz Zelezny
Konsultant SEO i juror dorocznych nagród UK Search Awards. Wcześniej kierował zespołem odpowiedzialnym za widoczność organiczną uSwitch.com, Zoopla.co.uk i PrimeLocation. Łukasz jest osobą praktyczną, dużo czasu poświęca na bycie na bieżąco ze zmianami w technologii marketingu online. Podróżuje, co rocznie prowadząc prelekcję na wielu konferencjach SEO i social media, w tym m.in. ClickZ Shanghai China, ClickZ Jakarta Indonesia, SiMGA Malta, SES London, a także na konferencjach odbywających się w Europie i Stanach Zjednoczonych. Ponadto organizuje warsztaty i spotkania, na których dzieli się wskazówkami dotyczącymi SEO, mediów społecznościowych i analityki.
Ilość wystąpień na semKRK
Maja Wiśniewska-Hardek
Rozwija działania marketingowe marki w zakresie pozyskiwania klientów z kanału digital oraz relacje marki z odbiorcami za pomocą działań content marketingowych, w social media oraz realizuje strategię PR serwisu. Na co dzień podróżniczka i miejski społecznik, zaangażowana m.in. w organizację konferencji związanych z technologią, edukacją i designem TEDxKatowice.
Marcin Żmuda
Marcin Żmuda jest uznanym specjalistą marketingu internetowego, z bogatym, ponad 15-letnim doświadczeniem w branży. Jego główne obszary specjalizacji to SEO, marketing treści, link building oraz marketing prawniczy. Jako certyfikowany partner Google, Marcin Żmuda z powodzeniem prowadzi kampanie reklamowe w Google Ads. Marcin jest również autorem "Update Time" – cotygodniowego przeglądu newsów z branży marketingu internetowego na YouTube.
Ilość wystąpień na semKRK
Mateusz Muryjas
Pomaga firmom rozwiązywać problemy z danymi. Pracując jako konsultant data science wspiera organizacje w konfiguracji narzędzi, analizie danych i tworzeniu raportów. Odpowiada za rozwój produktu w re:silo - hurtowni danych dla e-commerce. Wie, jak w pełni wykorzystać Google Analytics, Tag Manager i rozwiązania Google Cloud Platform. Prelegent MeasureCamp, Data Science Summit czy I ♥ Ads & Analytics.
Ilość wystąpień na semKRK
Paweł Sokołowski
Zaczynał karierę od instalowania skryptów afiliacyjnych. Posiadacz analitycznego umysłu z introwertycznym poczuciem humoru. Spędza dużo czasu analizując dane, często bez konkretnego powodu.
Praktyk z 20 letnim stażem, wytrwale wdrażający w korporacjach strategie bazujące na danych analitycznych.
Ilość wystąpień na semKRK
1Zdobyte I miejsca na semKRK
Przemysław Modrzewski
W branży marketingu internetowego od 2005 r. Autor kilku książek z zakresu marketingu w internecie. Jeden z pierwszych oficjalnych trenerów Google Analytics I Google Ads w Polsce.
Od 8 lat pracuje w firmie Google, na stanowisku Data & Analytics Principal Consultant , gdzie zajmuje się wsparciem, doradztwem strategicznym w zakresie ekspansji międzynarodowej i tworzeniu strategii przewagi konkurencyjnej w oparciu o dane, najbardziej obiecujących startupów w regionie CEE.
Ilość wystąpień na semKRK
Tomasz Trzósło
Konsultant, Strateg, E-marketer, Trener w obszarze marketingu internetowego. Ekspert online marketingu , ze szczególnym uwzględnieniem SEM oraz analizy danych płynących z narzędzia Google Analytics. Jeden z Certyfikowanych Trenerów Google AdWords (od 2013-2018). W branży reklamowo-e-commerce od 2008 roku.
Ilość wystąpień na semKRK
1Zdobyte III miejsca na semKRK