Agenda warsztatów
Zapraszamy na wyjątkowe warsztaty on-line tworzone z myślą o specjalistach z branży oraz biznesie.
Wyróżniają nas ponadprzeciętne wyniki ankiet poprzednich warsztatów organizowanych przy okazji semKRK (10/10 osób poleca udział!), 100% merytoryki od sprawdzonych praktyków oraz polecenia od doświadczonych specjalistów.
Microsoft Advertising - praktyczne wskazówki na start
Paweł Rabinek
CEO w Redseo
Poziom: podstawowy
Tworzenie reklam w wyszukiwarce Bing, jest tylko pozornie prostym zadaniem dla specjalisty znającego Google Ads. Pojawia się tu jednak kilka różnic i haczyków, na które należy zwrócić uwagę. Na warsztacie omówię praktycznie wskazówki w tworzeniu i zarządzaniu kampaniami Microsoft Advertising. Przybliżymy także różnice pomiędzy Google i Microsoft Ads, które pozwolą zaoszczędzić Ci nerwów i czasu.
Warsztat pisania lepszych tekstów reklamowych
Krzysztof Marzec
CEO w DevaGroup
Poziom: Podstawowy z elementami średnio zaawansowanymi
Na przykładzie Google Ads porozmawiamy o tym, co działa na lepszy CTR i nie tylko. Z warsztatów dowiesz się m.in.: jak pisać lepsze CTA, jak stosować emocje w reklamie i co wynika z analizy raportu o Messy Middle Google. Zdobytą wiedzę zastosujesz w Google, MS Ads czy Meta Ads.
Część 1: Analityka e-commerce w teorii
Damian Rams
Konsultant ds. Analityki Internetowej
Poziom: Średnio zaawansowany
Zostawmy na chwilę interfejsy narzędzi analitycznych i spójrzmy na analitykę ecommerce z szerszej perspektywy. Pokażę Ci, na jakie informacje zwrócić uwagę, aby zrozumieć zarówno ecommerce ogółem, jak i konkretny sklep internetowy, z którym pracujesz.
Część 2: Analityka e-commerce w praktyce
Damian Rams
Konsultant ds. Analityki Internetowej
Poziom: Średnio zaawansowany
Jak podejmować decyzje w ecommerce w oparciu o dane? Przejdziemy przez praktyczne przykłady. Dotkniemy różnych aspektów, takich jak marketing, UX sklepu czy oferta. Pokażę Ci, kiedy i jak wykorzystać różne źródła danych do tego, aby działać skuteczniej. Dowiesz się też, dlaczego GA4 to nie wszystko, a wręcz o wiele za mało, i o co wzbogacić swój analityczny arsenał.
Consent mode, Google Analytics 4 i zbieranie danych
Bartłomiej Kaczmarczyk
Analityk internetowy w sssem.ninja
Poziom: Podstawowy/średnio zaawansowany
Na warsztatach zobaczysz najczęściej spotykane problemy z danymi po wdrożeniu Consent mode na stronę jak:
- Dlaczego w danych spadła prawie do 0 liczba nowych użytkowników?
- Dlaczego urósł mi ruch Direct?
- Dlaczego urósł mi ruch (not set)?
- Dlaczego liczba kliknięć w panelu FB lub GAds jest zdecydowanie wyższa niż liczba sesji z tych źródeł?
A także dodatkowo otrzymasz zapytanie SQL, dzięki któremu będzie można sprawdzać, skąd rozpoczynają się sesje, które nie akceptują śledzenia (praca w BigQuery).
"Dziwne przypadki Google Analytics 4"
Bartłomiej Kaczmarczyk
Analityk internetowy w sssem.ninja
Poziom: Średnio zaawansowany
GA4 w swoim stylu potrafi nas zaskoczyć różnymi problemami i przypadkami. Na warsztatach omówię przypadki, które ja spotykałem/spotykam i jak je można rozwiązać (lub przynajmniej starać się rozwiązać). Czyli przejdziemy przez takie przypadki jak:
- Nie działają filtry w raportach standardowych,
- Duży ruch z (not set),
- Nie można dodać wymiaru dodatkowego w raportach standardowych,
- Tożsamość użytkownika "Mieszana" i "Na podstawie urządzenia". Problemy po Consent mode i nowych funkcjonalnościach GA4,
- User_id i inne parametry "użytkownika" przesyłane do GA4.
Prowadzący warsztaty semWAW#3 online
Paweł Rabinek
CEO w Redseo
Paweł Rabinek
CEO w RedseoPraktyk i certyfikowany specjalista reklam Google Ads i Microsoft Advertising. Założyciel agencji Redseo działającej na rynku od 11 lat. Prelegent na konferencjach branżowych i sędzia w międzynarodowych konkursach marketingowych. Na co dzień pomagam firmom i e-commerce w zakresie reklam oraz analityki internetowej. Wspieram klientów w działaniach krajowych jak i ekspansji zagranicznej.
Krzysztof Marzec
CEO w DevaGroup
Krzysztof Marzec
CEO w DevaGroupTrener SEO, Google Ads & Analytics, prowadził szkolenia dla najlepszych agencji i domów mediowych bezpośrednio na zlecenie Google, szkolił w Akademii Google Partners. Autor trzech książek, ponad setki artykułów i wysoko ocenianych kursów on-line. Wykładowca m.in. Uniwersytetu Jagiellońskiego, Akademii Górniczo-Hutniczej oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im. Józefa Tischnera. Gościł na scenach kilkudziesięciu konferencji (m.in. MobileTrends, SEM Camp, Targi eHandlu, Internet BETA) zdobywając wysokie miejsca i nagrody publiczności. Na największej branżowej konferencji w Polsce (I love Marketing) dwukrotnie zajmował pierwsze miejsce - w kategorii Ads & Analytics oraz w dniu poświęconym SEO. Jest pomysłodawcą i organizatorem semKRK, wyjątkowej, krakowskiej konferencji dedykowanej miłośnikom SEM, SEO i Analityki oraz gali nagród semKRK Awards. Pracował dla takich marek, jak: Allegro.pl, Neo24, Shoper.pl, Conrad.pl, Interia.pl, Grupa RMF czy Wydawnictwo Bauer. Sędzia konkursów European Search Awards i Global Search Awards.
Damian Rams
Konsultant ds. Analityki Internetowej
Damian Rams
Konsultant ds. Analityki InternetowejPomagam firmom wdrażać Google Analytics, analizować dane i przekładać je na skuteczniejsze działania biznesowe. Jestem autorem bloga oraz kursów online o analityce internetowej. Regularnie wysyłam też newsletter #TajnikiAnalityki z dawką praktycznej wiedzy o GA / GTM / Data Studio / CRO.
Bartłomiej Kaczmarczyk
Analityk internetowy w sssem.ninja
Bartłomiej Kaczmarczyk
Analityk internetowy w sssem.ninjaSpecjalista SEM z 10-letnim doświadczeniem w marketingu internetowym i własnym kanałem YT o GTM i analityce internetowej (https://goo.gl/Q6D9TN). Dodatkowo posiada certyfikat Google Ads, Analytics i status Google Partner, a także certyfikat Advanced Google Tag Manager CXL Institute. Pasjonat śledzenia użytkowników na stronach www i personalizowania komunikatów do nich. Obecnie odpowiedzialny za analitykę internetową u lidera w branży turystycznej, poprzednio za marketing internetowy u jednego z czołowych deweloperów w Polsce. Prywatnie ojciec, mąż, fan piłki nożnej.
Kup bilet
Bilety na warsztaty Google Ads & Analytics - 21.10.2024
899 zł netto
7,5-godzinne warsztaty online z 4 prelegentami / Dodatkowa wiedza i praktyka / Bilet nie uprawnia do wstępu na konferencję
1105.77 zł brutto
Kup biletPakiet na semWAW#3 + na warsztaty Google Ads & Analytics
899 zł netto
7,5-godzinne warsztaty online z 4 prelegentami / Dodatkowa wiedza i praktyka / Bilet upoważnia również do wstępu na konferencję semWAW#3 w Campusie Google 25.10.24 r.
1105.77 zł brutto
Kup biletLokalizacja
Warsztaty Google Ads & Analytics
Warsztaty on-line
Odbędą się w poniedziałek, 21.10.2024 r. w godz. 9:00 – 16:30. Całość na platformie Clickmeeting. Maksymalna liczba uczestników: 40.
Bilet wstępu na warsztaty nie upoważnia do wstępu na barcamp.
Za udział w warsztatach możesz otrzymać 10 punktów recertyfikacyjnych DIMAQ.