Agenda warsztatów

Zapraszamy na wyjątkowe warsztaty on-line tworzone z myślą o specjalistach z branży oraz biznesie.
Wyróżniają nas ponadprzeciętne wyniki ankiet poprzednich warsztatów organizowanych przy okazji semKRK (10/10 osób poleca udział!), 100% merytoryki od sprawdzonych praktyków oraz polecenia od doświadczonych specjalistów.

9:00 - 10:00
Microsoft Advertising - praktyczne wskazówki na start

Microsoft Advertising - praktyczne wskazówki na start

Paweł Rabinek
CEO w Redseo

Poziom: podstawowy

Tworzenie reklam w wyszukiwarce Bing, jest tylko pozornie prostym zadaniem dla specjalisty znającego Google Ads. Pojawia się tu jednak kilka różnic i haczyków, na które należy zwrócić uwagę. Na warsztacie omówię praktycznie wskazówki w tworzeniu i zarządzaniu kampaniami Microsoft Advertising. Przybliżymy także różnice pomiędzy Google i Microsoft Ads, które pozwolą zaoszczędzić Ci nerwów i czasu.

10:10 - 11:10
Warsztat pisania lepszych tekstów reklamowych

Warsztat pisania lepszych tekstów reklamowych

Krzysztof Marzec
CEO w DevaGroup

Poziom: Podstawowy z elementami średnio zaawansowanymi

Na przykładzie Google Ads porozmawiamy o tym, co działa na lepszy CTR i nie tylko. Z warsztatów dowiesz się m.in.: jak pisać lepsze CTA, jak stosować emocje w reklamie i co wynika z analizy raportu o Messy Middle Google. Zdobytą wiedzę zastosujesz w Google, MS Ads czy Meta Ads.

11:20 - 12:20
Część 1: Analityka e-commerce w teorii

Część 1: Analityka e-commerce w teorii

Damian Rams
Konsultant ds. Analityki Internetowej

Poziom: Średnio zaawansowany

Zostawmy na chwilę interfejsy narzędzi analitycznych i spójrzmy na analitykę ecommerce z szerszej perspektywy. Pokażę Ci, na jakie informacje zwrócić uwagę, aby zrozumieć zarówno ecommerce ogółem, jak i konkretny sklep internetowy, z którym pracujesz.

12:30 - 13:30
Część 2: Analityka e-commerce w praktyce

Część 2: Analityka e-commerce w praktyce

Damian Rams
Konsultant ds. Analityki Internetowej

Poziom: Średnio zaawansowany

Jak podejmować decyzje w ecommerce w oparciu o dane? Przejdziemy przez praktyczne przykłady. Dotkniemy różnych aspektów, takich jak marketing, UX sklepu czy oferta. Pokażę Ci, kiedy i jak wykorzystać różne źródła danych do tego, aby działać skuteczniej. Dowiesz się też, dlaczego GA4 to nie wszystko, a wręcz o wiele za mało, i o co wzbogacić swój analityczny arsenał.

14:20 -15:20
Consent mode, Google Analytics 4 i zbieranie danych

Consent mode, Google Analytics 4 i zbieranie danych

Bartłomiej Kaczmarczyk
Analityk internetowy w sssem.ninja

Poziom: Podstawowy/średnio zaawansowany

Na warsztatach zobaczysz najczęściej spotykane problemy z danymi po wdrożeniu Consent mode na stronę jak:
- Dlaczego w danych spadła prawie do 0 liczba nowych użytkowników?
- Dlaczego urósł mi ruch Direct?
- Dlaczego urósł mi ruch (not set)?
- Dlaczego liczba kliknięć w panelu FB lub GAds jest zdecydowanie wyższa niż liczba sesji z tych źródeł?

A także dodatkowo otrzymasz zapytanie SQL, dzięki któremu będzie można sprawdzać, skąd rozpoczynają się sesje, które nie akceptują śledzenia (praca w BigQuery).

15:30 - 16:30

"Dziwne przypadki Google Analytics 4"

Bartłomiej Kaczmarczyk
Analityk internetowy w sssem.ninja

Poziom: Średnio zaawansowany

GA4 w swoim stylu potrafi nas zaskoczyć różnymi problemami i przypadkami. Na warsztatach omówię przypadki, które ja spotykałem/spotykam i jak je można rozwiązać (lub przynajmniej starać się rozwiązać). Czyli przejdziemy przez takie przypadki jak:
- Nie działają filtry w raportach standardowych,
- Duży ruch z (not set),
- Nie można dodać wymiaru dodatkowego w raportach standardowych,
- Tożsamość użytkownika "Mieszana" i "Na podstawie urządzenia". Problemy po Consent mode i nowych funkcjonalnościach GA4,
- User_id i inne parametry "użytkownika" przesyłane do GA4.

Prowadzący warsztaty semWAW#3 online

Paweł Rabinek

CEO w Redseo

Krzysztof Marzec

CEO w DevaGroup

Damian Rams

Konsultant ds. Analityki Internetowej

Bartłomiej Kaczmarczyk

Analityk internetowy w sssem.ninja

Kup bilet

Bilety na warsztaty Google Ads & Analytics - 21.10.2024

Bilety na warsztaty Google Ads & Analytics - 21.10.2024

899 zł netto

7,5-godzinne warsztaty online z 4 prelegentami / Dodatkowa wiedza i praktyka / Bilet nie uprawnia do wstępu na konferencję

1105.77 zł brutto

Kup bilet

Bilety na warsztaty Google Ads & Analytics - 21.10.2024
Pakiet na semWAW#3 + na warsztaty Google Ads & Analytics

Pakiet na semWAW#3 + na warsztaty Google Ads & Analytics

899 zł netto

7,5-godzinne warsztaty online z 4 prelegentami / Dodatkowa wiedza i praktyka / Bilet upoważnia również do wstępu na konferencję semWAW#3 w Campusie Google 25.10.24 r.

1105.77 zł brutto

Kup bilet

Pakiet na semWAW#3 + na warsztaty Google Ads & Analytics

Lokalizacja

Warsztaty Google Ads & Analytics

Warsztaty on-line

Odbędą się w poniedziałek, 21.10.2024 r. w godz. 9:00 – 16:30. Całość na platformie Clickmeeting. Maksymalna liczba uczestników: 40.
Bilet wstępu na warsztaty nie upoważnia do wstępu na barcamp.
Za udział w warsztatach możesz otrzymać 10 punktów recertyfikacyjnych DIMAQ.