Agenda warsztatów

Zapraszamy na wyjątkowe warsztaty on-line tworzone z myślą o specjalistach z branży oraz biznesie.
Wyróżniają nas ponadprzeciętne wyniki ankiet poprzednich warsztatów organizowanych przy okazji semKRK (10/10 osób poleca udział!), 100% merytoryki od sprawdzonych praktyków oraz polecenia od doświadczonych specjalistów.

9:30 - 10:30
Consent mode - co to jest, jak powinno działać, co można zrobić źle?

Consent mode - co to jest, jak powinno działać, co można zrobić źle?

Dorota Kika
Senior SEM Expert w DevaGroup

Poziom: Średnio zaawansowany

Consent mode - czyli tryb wyrażania zgody. To pojęcie pojawiające się coraz częściej w rozmowach o stronach internetowych, a w myślach analityków goszczące już na stałe. Jakie wymagania prawo stawia przed właścicielami stron internetowych? Jaką propozycję na rozwiązanie problemu ma dla nas Google? Czy można zarządzanie ciasteczkami wdrożyć inaczej niż poprzez Google Consent Mode? Czy samo wdrożenie odpowiednich skryptów już rozwiązuje problem? Na co należy uważać? Co zrobić, gdy nasze rozwiązanie jest inne niż to, którego oczekuje Google? Jak sprawdzić, czy moja strona korzysta z Consent Mode?

10:40 - 11:40
Praktyczne aspekty wdrożenia Consent Mode w Google Tag Manager

Praktyczne aspekty wdrożenia Consent Mode w Google Tag Manager

Dorota Kika
Senior SEM Expert w DevaGroup

Poziom: Średnio zaawansowany

W jaki sposób wykorzystać szablon Consent Mode by Simo Ahava w GTM, aby dostosować niestandardowe skrypty zarządzające zgodami, do wymogów Google i Tag Managera? Case study w którym pokażę, jak można poprawić nieidealne wdrożenia.

11:50 - 12:50
Trzy poziomy zasilania i śledzenia danych w Google Ads

Trzy poziomy zasilania i śledzenia danych w Google Ads

Andrzej Brandt
Performance Marketing Director w agencji numbers & intuition

Poziom: Średnio zaawansowany

Twoje dane determinują wyniki Twoich kampanii. Za tą - wydawałoby się prostą - zasadą stoi cała paleta opcji zasilania kont reklamowych istotnymi biznesowo danymi i wykorzystywaniem ich następnie do procesu optymalizacji. Możemy bowiem korzystać z GA4, z tagów konwersji Google Ads, tworzyć skoroszyty danych biznesowych, łączyć narzędzia CRM z kontami reklamowymi, korzystać z Server Side Trackingu i tak dalej, i tak dalej. Finalnie jednak zależy nam na jednym - na dowożeniu dla Twojego biznesu większej wartości, a nie tylko konwersji, które w dłuższej perspektywie nic nie wnoszą.

 

W trakcie tego warsztatu przejdę przez trzy poziomy zasilania oraz śledzenia danych na kontach Google Ads, które adresują najczęstsze bolączki w biznesach leadowych: brak wartościowych danych, niską jakość leadów, brak przełożenia leadów na sprzedaż. Wspólnie przejdziemy przez dodawanie danych z CRM’u do konta reklamowego, właściwe ustawianie tagów konwersji Google Ads, import konwersji offline oraz korzystanie ze śledzenia za pomocą serwera.

13:40 - 14:40
PMAX w Twoim startupie

PMAX w Twoim startupie

Andrzej Brandt
Performance Marketing Director w agencji numbers & intuition

Poziom: Średnio zaawansowany

Z PMAX’em czy bez PMAXA? Oto jest pytanie. Z grubsza odpowiedź jest oczywista - oczywiście, że PMAX należy wdrażać, uruchamiać, testować. Pytania pojawiają się dalej:

  • jak ustawić go właściwie, by dowoził biznesowi jakościowe leady?
  • jak wykorzystać go wspólnie ze strukturą kampanii Search i Display?
  • jak sterować jego emisją?

W trakcie warsztatu przejdziemy przez trzy etapy życia PMAXA, od jego pierwszego ustawienia, przez analizę aż po optymalizację i zmieniające się miejsce w strukturze całego konta reklamowego. Będziemy pracować na konkretnych przykładach z branży pozyskiwania leadów - B2B oraz B2C.

14:50 - 15:50
 Eksploracje w GA4 skrojone na miarę startupu

Eksploracje w GA4 skrojone na miarę startupu

Anna Moczulska
Digital Analytics Manager w Conversion

Poziom: Podstawowy/średnio zaawansowany

Eksploracje są idealnym miejscem na wizualizację odpowiedzi na nasze pytania badawcze, które pojawiają się w czasie analizy danych - jednak wiele z nas unika ich jak ognia - bo stworzenie analizy w eksploracjach przy pierwszym zderzeniu z interfejsem okazuje się być po prostu przygniatające. Podczas warsztatu odczarujemy eksploracje! Poznasz najczęściej wykorzystywane typy eksploracji i ich przykładowe zastosowania, dowiesz się, na czym polegają różnice między pozornie podobnymi wymiarami takimi jak np. source / medium, Session source / medium i first user source / medium. A to dopiero początek!

16:00 - 17:00
 Wizualizacja danych z GA4 w Looker Studio

Wizualizacja danych z GA4 w Looker Studio

Anna Moczulska
Digital Analytics Manager w Conversion

Poziom: Średnio zaawansowany

W czasie warsztatu zaopiekujemy Twoje wizualizacje danych w Looker Studio, generowane na podstawie danych z GA4! Wspólnie stworzymy dashboard managerski, który przyda się każdemu, kto pracuje z danymi online. ALe to nie wszystko! W międzyczasie poznasz też ograniczenia płynące z bezpośredniego połączenia między Lookerem a GA4.

Prowadzący warsztaty semWAW#2 online

Dorota Kika

Senior SEM Expert w DevaGroup

Andrzej Brandt

Performance Marketing Director w agencji numbers & intuition

Anna Moczulska

Digital Analytics Manager w Conversion

Kup bilet

Bilety na warsztaty Google Ads & Analytics - 18.03.2024

Bilety na warsztaty Google Ads & Analytics - 18.03.2024

899 zł netto

7,5-godzinne warsztaty online z 4 prelegentami / Dodatkowa wiedza i praktyka / Bilet nie uprawnia do wstępu na konferencję

1105,77 zł brutto

KUP BILET

Bilety na warsztaty Google Ads & Analytics - 18.03.2024

Lokalizacja

Warsztaty Google Ads & Analytics

Warsztaty on-line

Odbędą się w poniedziałek, 18.03.2024 r. w godz. 9:30 – 17:00. Całość na platformie Clickmeeting. Maksymalna liczba uczestników: 40.
Bilet wstępu na warsztaty nie upoważnia do wstępu na barcamp.