Agenda warsztatów
Zapraszamy na wyjątkowe warsztaty on-line tworzone z myślą o specjalistach z branży oraz biznesie.
Wyróżniają nas ponadprzeciętne wyniki ankiet poprzednich warsztatów organizowanych przy okazji semKRK (10/10 osób poleca udział!), 100% merytoryki od sprawdzonych praktyków oraz polecenia od doświadczonych specjalistów.
Microsoft Advertising - praktyczne wskazówki na start
Paweł Rabinek
CEO w Redseo
Poziom: podstawowy
Tworzenie reklam w wyszukiwarce Bing, jest tylko pozornie prostym zadaniem dla specjalisty znającego Google Ads. Pojawia się tu jednak kilka różnic i haczyków, na które należy zwrócić uwagę. Na warsztacie omówię praktycznie wskazówki w tworzeniu i zarządzaniu kampaniami Microsoft Advertising. Przybliżymy także różnice pomiędzy Google i Microsoft Ads, które pozwolą zaoszczędzić Ci nerwów i czasu.
Warsztat pisania lepszych tekstów reklamowych
Krzysztof Marzec
CEO w DevaGroup
Poziom: Podstawowy z elementami średnio zaawansowanymi
Na przykładzie Google Ads porozmawiamy o tym, co działa na lepszy CTR i nie tylko. Z warsztatów dowiesz się m.in.: jak pisać lepsze CTA, jak stosować emocje w reklamie i co wynika z analizy raportu o Messy Middle Google. Zdobytą wiedzę zastosujesz w Google, MS Ads czy Meta Ads.
Część 1: Analityka e-commerce w teorii
Damian Rams
Konsultant ds. Analityki Internetowej
Poziom: Średnio zaawansowany
Zostawmy na chwilę interfejsy narzędzi analitycznych i spójrzmy na analitykę ecommerce z szerszej perspektywy. Pokażę Ci, na jakie informacje zwrócić uwagę, aby zrozumieć zarówno ecommerce ogółem, jak i konkretny sklep internetowy, z którym pracujesz.
Część 2: Analityka e-commerce w praktyce
Damian Rams
Konsultant ds. Analityki Internetowej
Poziom: Średnio zaawansowany
Jak podejmować decyzje w ecommerce w oparciu o dane? Przejdziemy przez praktyczne przykłady. Dotkniemy różnych aspektów, takich jak marketing, UX sklepu czy oferta. Pokażę Ci, kiedy i jak wykorzystać różne źródła danych do tego, aby działać skuteczniej. Dowiesz się też, dlaczego GA4 to nie wszystko, a wręcz o wiele za mało, i o co wzbogacić swój analityczny arsenał.
Consent mode, Google Analytics 4 i zbieranie danych
Bartłomiej Kaczmarczyk
Analityk internetowy w sssem.ninja
Poziom: Podstawowy/średnio zaawansowany
Na warsztatach zobaczysz najczęściej spotykane problemy z danymi po wdrożeniu Consent mode na stronę jak:
- Dlaczego w danych spadła prawie do 0 liczba nowych użytkowników?
- Dlaczego urósł mi ruch Direct?
- Dlaczego urósł mi ruch (not set)?
- Dlaczego liczba kliknięć w panelu FB lub GAds jest zdecydowanie wyższa niż liczba sesji z tych źródeł?
A także dodatkowo otrzymasz zapytanie SQL, dzięki któremu będzie można sprawdzać, skąd rozpoczynają się sesje, które nie akceptują śledzenia (praca w BigQuery).
"Dziwne przypadki Google Analytics 4"
Bartłomiej Kaczmarczyk
Analityk internetowy w sssem.ninja
Poziom: Średnio zaawansowany
GA4 w swoim stylu potrafi nas zaskoczyć różnymi problemami i przypadkami. Na warsztatach omówię przypadki, które ja spotykałem/spotykam i jak je można rozwiązać (lub przynajmniej starać się rozwiązać). Czyli przejdziemy przez takie przypadki jak:
- Nie działają filtry w raportach standardowych,
- Duży ruch z (not set),
- Nie można dodać wymiaru dodatkowego w raportach standardowych,
- Tożsamość użytkownika "Mieszana" i "Na podstawie urządzenia". Problemy po Consent mode i nowych funkcjonalnościach GA4,
- User_id i inne parametry "użytkownika" przesyłane do GA4.
Prowadzący warsztaty semWAW#2 online
Dorota Kika
Senior SEM Expert w DevaGroup
Dorota Kika
Senior SEM Expert w DevaGroupCertyfikowana Specjalistka Google Ads i Google Analytics. W branży SEM od 2009. Skupia się głównie na praktycznym wykorzystaniu systemów, na których pracuje. Zamiast teoretyzować, sprawdza jakie rozwiązania działają. Na co dzień zajmuje się tworzeniem kampanii reklamowych oraz analityką i wdrożeniami Google Tag Manager.
Andrzej Brandt
Performance Marketing Director w agencji numbers & intuition
Andrzej Brandt
Performance Marketing Director w agencji numbers & intuitionEkspert PPC, który od 10 lat prowadzi kampanie w Google Ads oraz Facebook Ads dla klientów w Polsce i na świecie. Specjalizuje się w kampaniach produktowych i współpracy z e-commerce’ami. W swojej pracy za nieodzowne uważa znaczenie wysokich kompetencji analitycznych – kluczowych, by zwrot z inwestycji się zgadzał. Posiadacz certyfikatu DIMAQ. W portfolio klientów posiada m.in. takie firmy, jak: Vitkac, BRW, Superpharm, Swiss, Chocolissimo.
Anna Moczulska
Digital Analytics Manager w Conversion
Anna Moczulska
Digital Analytics Manager w ConversionZ branżą marketingu internetowego związana od 2016 roku. Digital Analytics Manager w Conversion - butiku analitycznym skupiającym się na dostarczaniu biznesom jak najlepszych danych z online. Założycielka i szkoleniowiec w Moczulska Digital Analytics - działalności skupionej wokół edukowania ludzi w tematach szeroko rozumianej analityki digitalowej.
Przed Conversion tworzyła działy Digital Analytics w Artegence i Sempai, a wcześniej zdobywała doświadczenie, pracując dla takich marek jak TVN czy Dentsu Aegis Network.
Współautorka e-booka “Analityka treści w kampaniach marketingowych”.
Wykładowca i szkoleniowiec - prowadzi między innymi zajęcia na studiach podyplomowych Wydziału Informatyki Politechniki Białostockiej, a jej prezentacja na #semKRK17 została uznana przez publiczność za najlepszą podczas całego wydarzenia.
Prywatnie właścicielka ponad 150 doniczek z kwiatami, które (jeszcze) nie uschły.
Kup bilet
Bilety na warsztaty Google Ads & Analytics - 18.03.2024
899 zł netto
7,5-godzinne warsztaty online z 4 prelegentami / Dodatkowa wiedza i praktyka / Bilet nie uprawnia do wstępu na konferencję
1105,77 zł brutto
KUP BILETLokalizacja
Warsztaty Google Ads & Analytics
Warsztaty on-line
Odbędą się w poniedziałek, 18.03.2024 r. w godz. 9:30 – 17:00. Całość na platformie Clickmeeting. Maksymalna liczba uczestników: 40.
Bilet wstępu na warsztaty nie upoważnia do wstępu na barcamp.