Agenda warsztatów
Zapraszamy na wyjątkowe warsztaty on-line tworzone z myślą o specjalistach z branży oraz biznesie.
Wyróżniają nas ponadprzeciętne wyniki ankiet poprzednich warsztatów organizowanych przy okazji semKRK (10/10 osób poleca udział!), 100% merytoryki od sprawdzonych praktyków oraz polecenia od doświadczonych specjalistów.
Automatyzacja procesów SEO z AI
Jakub Barabasz
SEO Specialist i AI Specialist w DevaGroup
Poziom: Średnio zaawansowany
Warsztaty dotyczące automatyzacji procesów SEO z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI) są zaplanowane tak, aby pomóc specjalistom SEO, marketerom oraz przedsiębiorcom w pełni wykorzystać potencjał nowoczesnych technologii w optymalizacji stron internetowych i oszczędzić cenny czas. Celem warsztatów jest zapoznanie uczestników z narzędziami i technikami AI, które mogą zautomatyzować i usprawnić procesy SEO. Uczestnicy dowiedzą się, jak AI może pomóc w analizie danych, generowaniu treści, optymalizacji technicznej oraz budowaniu strategii linkowania.
Przerwa od 10:00 do 10:10.
Jak i co warto wyciągać z raportu skuteczności z Google Search Console?
Sebastian Heymann
Doświadczony Head of SEO w Agencji Rise360
Poziom: Średnio zaawansowany
Omówimy m.in.: metodologię działania raportu skuteczności, próbkowanie, jak wyciągać dane i z czym je porównywać, aby mieć realny obraz pozycji, wyświetleń i kliknięć. Pokażę także ułomności samego raportu.
Programmatic SEO bez AI
Sebastian Heymann
Doświadczony Head of SEO w Agencji Rise360
Poziom: Średnio zaawansowany
Bardzo dużym problemem wielu serwisów jest niewykorzystywanie własnych potencjałów. Na warsztacie pokaże jak wykorzystywać potencjał własnej witryny właśnie z wykorzystaniem analizy danych i programowalnego SEO bez wykorzystania sztucznej inteligencji.
Programmatic SEO i AI w praktyce
Robert Niechciał
Partner @ Vestigio.agency
Poziom: Średnio zaawansowany
Na warsztacie pokażę jak w praktyce wykorzystać dane, najnowszą technologię, infrastruktury AI i różne LLM przy budowie Programmatic SEO. Pokażę case study serwisu, który odbierają miliony użytkowników z wyszukiwarki Google w USA z wykorzystaniem zaprezentowanej wiedzy. Porozmawiamy też o automatyzacji, orchiestracji agentów AI i LLMOps. Będzie fajnie! 🙂 Całość jest małym elementem materiału prezentowanego w ramach SensAI Academy.
Przerwa od 15:20 do 15:30.
Prowadzący warsztaty semWAW#2 online
Dorota Kika
Senior SEM Expert w DevaGroup
Dorota Kika
Senior SEM Expert w DevaGroupCertyfikowana Specjalistka Google Ads i Google Analytics. W branży SEM od 2009. Skupia się głównie na praktycznym wykorzystaniu systemów, na których pracuje. Zamiast teoretyzować, sprawdza jakie rozwiązania działają. Na co dzień zajmuje się tworzeniem kampanii reklamowych oraz analityką i wdrożeniami Google Tag Manager.
Andrzej Brandt
Performance Marketing Director w agencji numbers & intuition
Andrzej Brandt
Performance Marketing Director w agencji numbers & intuitionEkspert PPC, który od 10 lat prowadzi kampanie w Google Ads oraz Facebook Ads dla klientów w Polsce i na świecie. Specjalizuje się w kampaniach produktowych i współpracy z e-commerce’ami. W swojej pracy za nieodzowne uważa znaczenie wysokich kompetencji analitycznych – kluczowych, by zwrot z inwestycji się zgadzał. Posiadacz certyfikatu DIMAQ. W portfolio klientów posiada m.in. takie firmy, jak: Vitkac, BRW, Superpharm, Swiss, Chocolissimo.
Anna Moczulska
Digital Analytics Manager w Conversion
Anna Moczulska
Digital Analytics Manager w ConversionZ branżą marketingu internetowego związana od 2016 roku. Digital Analytics Manager w Conversion - butiku analitycznym skupiającym się na dostarczaniu biznesom jak najlepszych danych z online. Założycielka i szkoleniowiec w Moczulska Digital Analytics - działalności skupionej wokół edukowania ludzi w tematach szeroko rozumianej analityki digitalowej.
Przed Conversion tworzyła działy Digital Analytics w Artegence i Sempai, a wcześniej zdobywała doświadczenie, pracując dla takich marek jak TVN czy Dentsu Aegis Network.
Współautorka e-booka “Analityka treści w kampaniach marketingowych”.
Wykładowca i szkoleniowiec - prowadzi między innymi zajęcia na studiach podyplomowych Wydziału Informatyki Politechniki Białostockiej, a jej prezentacja na #semKRK17 została uznana przez publiczność za najlepszą podczas całego wydarzenia.
Prywatnie właścicielka ponad 150 doniczek z kwiatami, które (jeszcze) nie uschły.
Kup bilet
Bilety na warsztaty Google Ads & Analytics - 18.03.2024
899 zł netto
7,5-godzinne warsztaty online z 4 prelegentami / Dodatkowa wiedza i praktyka / Bilet nie uprawnia do wstępu na konferencję
1105,77 zł brutto
KUP BILETLokalizacja
Warsztaty Google Ads & Analytics
Warsztaty on-line
Odbędą się w poniedziałek, 18.03.2024 r. w godz. 9:30 – 17:00. Całość na platformie Clickmeeting. Maksymalna liczba uczestników: 40.
Bilet wstępu na warsztaty nie upoważnia do wstępu na barcamp.