Agenda warsztatów

Zapraszamy na wyjątkowe warsztaty on-line tworzone z myślą o specjalistach z branży oraz biznesie.
Wyróżniają nas ponadprzeciętne wyniki ankiet poprzednich warsztatów organizowanych przy okazji semKRK (10/10 osób poleca udział!), 100% merytoryki od sprawdzonych praktyków oraz polecenia od doświadczonych specjalistów.

9:00 - 11:10
Automatyzacja procesów SEO z AI

Automatyzacja procesów SEO z AI

Jakub Barabasz
SEO Specialist i AI Specialist w DevaGroup

Poziom: Średnio zaawansowany

Warsztaty dotyczące automatyzacji procesów SEO z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI) są zaplanowane tak, aby pomóc specjalistom SEO, marketerom oraz przedsiębiorcom w pełni wykorzystać potencjał nowoczesnych technologii w optymalizacji stron internetowych i oszczędzić cenny czas. Celem warsztatów jest zapoznanie uczestników z narzędziami i technikami AI, które mogą zautomatyzować i usprawnić procesy SEO. Uczestnicy dowiedzą się, jak AI może pomóc w analizie danych, generowaniu treści, optymalizacji technicznej oraz budowaniu strategii linkowania.

Przerwa od 10:00 do 10:10.

11:20 - 12:20
Jak i co warto wyciągać z raportu skuteczności z Google Search Console?

Jak i co warto wyciągać z raportu skuteczności z Google Search Console?

Sebastian Heymann
Doświadczony Head of SEO w Agencji Rise360

Poziom: Średnio zaawansowany

Omówimy m.in.: metodologię działania raportu skuteczności, próbkowanie, jak wyciągać dane i z czym je porównywać, aby mieć realny obraz pozycji, wyświetleń i kliknięć. Pokażę także ułomności samego raportu.

12:30 - 13:30
Programmatic SEO bez AI

Programmatic SEO bez AI

Sebastian Heymann
Doświadczony Head of SEO w Agencji Rise360

Poziom: Średnio zaawansowany

Bardzo dużym problemem wielu serwisów jest niewykorzystywanie własnych potencjałów. Na warsztacie pokaże jak wykorzystywać potencjał własnej witryny właśnie z wykorzystaniem analizy danych i programowalnego SEO bez wykorzystania sztucznej inteligencji.

14:20 -16:30
Programmatic SEO i AI w praktyce

Programmatic SEO i AI w praktyce

Robert Niechciał
Partner @ Vestigio.agency

Poziom: Średnio zaawansowany

Na warsztacie pokażę jak w praktyce wykorzystać dane, najnowszą technologię, infrastruktury  AI i różne LLM przy budowie Programmatic SEO. Pokażę case study serwisu, który odbierają miliony użytkowników z wyszukiwarki Google w USA z wykorzystaniem zaprezentowanej wiedzy. Porozmawiamy też o automatyzacji, orchiestracji agentów AI i LLMOps. Będzie fajnie! 🙂 Całość jest małym elementem materiału prezentowanego w ramach SensAI Academy.

Przerwa od 15:20 do 15:30.

Prowadzący warsztaty semWAW#2 online

Dorota Kika

Senior SEM Expert w DevaGroup

Andrzej Brandt

Performance Marketing Director w agencji numbers & intuition

Anna Moczulska

Digital Analytics Manager w Conversion

Kup bilet

Bilety na warsztaty Google Ads & Analytics - 18.03.2024

Bilety na warsztaty Google Ads & Analytics - 18.03.2024

899 zł netto

7,5-godzinne warsztaty online z 4 prelegentami / Dodatkowa wiedza i praktyka / Bilet nie uprawnia do wstępu na konferencję

1105,77 zł brutto

KUP BILET

Bilety na warsztaty Google Ads & Analytics - 18.03.2024

Lokalizacja

Warsztaty Google Ads & Analytics

Warsztaty on-line

Odbędą się w poniedziałek, 18.03.2024 r. w godz. 9:30 – 17:00. Całość na platformie Clickmeeting. Maksymalna liczba uczestników: 40.
Bilet wstępu na warsztaty nie upoważnia do wstępu na barcamp.