WARSZTATY GOOGLE ADS & ANALYTICS - 6.11.2025 r.
- semWAW /
- Warsztaty Google Ads & Analytics – 6.11.2025 r.
Agenda warsztatów
Zapraszamy na wyjątkowe warsztaty on-line tworzone z myślą o specjalistach z branży oraz biznesie.
Wyróżniają nas ponadprzeciętne wyniki ankiet poprzednich warsztatów organizowanych przy okazji semKRK (10/10 osób poleca udział!), 100% merytoryki od sprawdzonych praktyków oraz polecenia od doświadczonych specjalistów.

A/B ściema vs. A/B strategia. Jak skutecznie planować i prowadzić testy A/B w Google i Meta Ads
Zuzanna Kraus
Senior SEM Specialist w DevaGroup
Poziom: Średnio zaawansowany
Jak testować, żeby wyciągać trafne wnioski? Jakie ograniczenia i różnice mają testy A/B w Google i Meta Ads? W trakcie warsztatu pokażę praktyczne podejście do planowania, prowadzenia i analizowania testów. Przeanalizujemy konkretne przykłady, najczęstsze błędy i to, co naprawdę działa. Przed wydarzeniem uczestnicy będą mogli zgłosić swoje pomysły na testy - wybrane przypadki omówię na żywo podczas warsztatu.
Przerwa od 10:00 do 10:10.

BigQuery i integracja danych: GA4, Ads, Merchant Center, Search Console
Bartłomiej Kaczmarczyk
Analityk internetowy w sssem.ninja
Poziom: Zaawansowany
W tym bloku praktycznie pokażę Ci, jak integrować i analizować dane z Google Analytics 4, Google Ads, Merchant Center i Google Search Console w BigQuery. Nauczysz się, jak łączyć te źródła i tworzyć zaawansowane raporty, np. benchmark cen produktów (Merchant Center) z danymi e-commerce (GA4), czy długoterminową analizę SEO.
W ramach tego bloku:
- Skonfigurujesz konto Google Cloud Platform,
- Połączysz GA4, Google Ads, Merchant Center i Search Console z BigQuery,
- Otrzymasz gotowe skrypty SQL do łączenia i analizy danych z GA4, Ads i Merchant Center, co pozwoli Ci m.in. na analizę cen rynkowych
- Poznasz metody wykorzystania danych z GSC i GA4 do uzyskania historycznych danych SEO.

GA4 i GTM: Zaawansowane implementacje i praktyczne rozwiązania
Bartłomiej Kaczmarczyk
Analityk internetowy w sssem.ninja
Poziom: Średnio zaawansowany
Ten blok poświęcony będzie zaawansowanym aspektom implementacji i optymalizacji zbierania danych w Google Analytics 4, z wykorzystaniem Google Tag Managera. Skupimy się na kluczowych elementach, które wpływają na jakość danych. Poznasz najlepsze praktyki w konfiguracji istotnych zmiennych oraz dowiesz się, jak wdrożyć GTM Gateway dla większej kontroli i niezawodności przesyłania danych.
W ramach tego bloku:
- Nauczysz się prawidłowej implementacji zmiennych user_data i user_id w GTM i przesyłania ich do GAds, GA4,
- Omówimy wdrażanie zdarzeń page_view lub custom_page_view oraz ich optymalne zastosowanie,
- Wdrożymy GTM Gateway za pomocą Cloudflare oraz omówimy korzyści z serwer-side tagowania.
Przerwa obiadowa 50 min

Ask me anything!
Karol Dziedzic
Trener oraz specjalista Google Ads i Google Analytics
Poziom: Średnio zaawansowany
Niespotykana szansa na warsztaty dopasowane do Twoich potrzeb! Tematy, które weźmie na warsztat Karol zostaną zaczerpnięte z ankiety, która zostanie przesłana wszystkim uczestnikom na 2 tygodnie przed rozpoczęciem warsztatów.
PRZERWA: 15:20 - 15:30
Prowadzący warsztaty semWAW#4 online
Zuzanna Kraus
Senior SEM Specialist w DevaGroup

Zuzanna Kraus
Senior SEM Specialist w DevaGroupJestem certyfikowaną specjalistką Google Ads i Google Analytics, z wieloletnim doświadczeniem w branży marketingu internetowego. W DevaGroup odpowiadam za prowadzenie efektywnych kampanii Google Ads, Meta Ads oraz analitykę internetową. Ponadto chętnie dzielę się wiedzą, pisząc artykuły na temat optymalizacji kampanii i analityki internetowej.
Bartłomiej Kaczmarczyk
Analityk internetowy w sssem.ninja
Bartłomiej Kaczmarczyk
Analityk internetowy w sssem.ninjaSpecjalista SEM z 10-letnim doświadczeniem w marketingu internetowym i własnym kanałem YT o GTM i analityce internetowej (https://goo.gl/Q6D9TN). Dodatkowo posiada certyfikat Google Ads, Analytics i status Google Partner, a także certyfikat Advanced Google Tag Manager CXL Institute. Pasjonat śledzenia użytkowników na stronach www i personalizowania komunikatów do nich. Obecnie odpowiedzialny za analitykę internetową u lidera w branży turystycznej, poprzednio za marketing internetowy u jednego z czołowych deweloperów w Polsce. Prywatnie ojciec, mąż, fan piłki nożnej.
Karol Dziedzic
Trener oraz specjalista Google Ads i Google Analytics

Karol Dziedzic
Trener oraz specjalista Google Ads i Google AnalyticsW branży żartobliwie nazywany kombajnem internetowym łączącym działania z obszaru SEM i SEO oraz analityki internetowej w celu maksymalizacji ROI swoich klientów. Trener oraz specjalista Google Ads i Google Analytics. Wykładowca na poznańskim Collegium da Vinci oraz krakowskim AGH. Doświadczony szkoleniowiec, który w swoim portfolio ma już ponad 1000 przeszkolonych firm. Prelegent na licznych konferencjach branżowych. Współpracuje z firmami z branży nieruchomości, motoryzacji, FMCG, e-commerce oraz startupami. Współodpowiedzialny m.in. za globalny sukces Brand24. Prywatnie fan starej klasycznej motoryzacji, zakochany w swoim starym Volkswagenie T2, którego czule nazywa „Bawibusem”.
Opinie



Kup bilet

Bilety na warsztaty Google Ads & Analytics - 6.11.2025
899 zł netto
7,5-godzinne warsztaty online z 3 prelegentami / Dodatkowa wiedza i praktyka / Bilet nie uprawnia do wstępu na konferencję
1105.77 zł brutto
Kup bilet

Pakiet na semWAW#4 + na warsztaty Google Ads & Analytics
949 zł netto
7,5-godzinne warsztaty online z 3 prelegentami / Dodatkowa wiedza i praktyka / Bilet upoważnia również do wstępu na konferencję semWAW#4 w Campusie Google 14.11.25 r.
1167.27 zł brutto
Kup bilet
Lokalizacja
Warsztaty Google Ads & Analytics
Warsztaty on-line
Odbędą się w czwartek, 6.11.2025 r. w godz. 9:00 – 16:30. Całość na platformie Clickmeeting. Maksymalna liczba uczestników: 40.
Bilet wstępu na warsztaty nie upoważnia do wstępu na barcamp.
Nasza syrenka na co dzień pływa w morzu danych i bardzo lubi częstować ciasteczkami napotkane osoby. Weź od niej kilka, a spełni Twoje życzenie… a przynajmniej zwiększy komfort przeglądania tej strony – na podstawie analiz ruchu na stronie spersonalizujemy treści z naszej witryny i wyświetlimy reklamy dostosowane do Twoich potrzeb.
Jeśli chcesz zezwolić tylko na wybrane cookies – kliknij „Pozwól mi wybrać”. Twoja zgoda musi dotyczyć minimum potrzebnego do poprawnego działania strony. Natomiast kliknięcie „Akceptuję” pozwala nam na umieszczenie ciasteczek w Twojej przeglądarce i na przetwarzanie danych uzyskanych w ten sposób. Pamiętaj, że zawsze możesz wycofać swoją zgodę. Aby to zrobić, przejdź do „Zarządzaj plikami cookies".
Administratorem Twoich danych osobowych jest DEVAGROUP Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Krakowie. Cele przetwarzania danych osobowych, okresy przechowywania opisane są w Polityce Prywatności.