Agenda warsztatów

Zapraszamy na wyjątkowe warsztaty on-line tworzone z myślą o specjalistach z branży oraz biznesie.
Wyróżniają nas ponadprzeciętne wyniki ankiet poprzednich warsztatów organizowanych przy okazji semKRK (10/10 osób poleca udział!), 100% merytoryki od sprawdzonych praktyków oraz polecenia od doświadczonych specjalistów.

9:00 - 11:10
A/B ściema vs. A/B strategia. Jak skutecznie planować i prowadzić testy A/B w Google i Meta Ads

A/B ściema vs. A/B strategia. Jak skutecznie planować i prowadzić testy A/B w Google i Meta Ads

Zuzanna Kraus
Senior SEM Specialist w DevaGroup

Poziom: Średnio zaawansowany

Jak testować, żeby wyciągać trafne wnioski? Jakie ograniczenia i różnice mają testy A/B w Google i Meta Ads? W trakcie warsztatu pokażę praktyczne podejście do planowania, prowadzenia i analizowania testów. Przeanalizujemy konkretne przykłady, najczęstsze błędy i to, co naprawdę działa. Przed wydarzeniem uczestnicy będą mogli zgłosić swoje pomysły na testy - wybrane przypadki omówię na żywo podczas warsztatu.

 

Przerwa od 10:00 do 10:10.

11:20 - 12:20
BigQuery i integracja danych: GA4, Ads, Merchant Center, Search Console

BigQuery i integracja danych: GA4, Ads, Merchant Center, Search Console

Bartłomiej Kaczmarczyk
Analityk internetowy w sssem.ninja

Poziom: Zaawansowany

W tym bloku praktycznie pokażę Ci, jak integrować i analizować dane z Google Analytics 4, Google Ads, Merchant Center i Google Search Console w BigQuery. Nauczysz się, jak łączyć te źródła i tworzyć zaawansowane raporty, np. benchmark cen produktów (Merchant Center) z danymi e-commerce (GA4), czy długoterminową analizę SEO.

 

W ramach tego bloku:
- Skonfigurujesz konto Google Cloud Platform,
- Połączysz GA4, Google Ads, Merchant Center i Search Console z BigQuery,
- Otrzymasz gotowe skrypty SQL do łączenia i analizy danych z GA4, Ads i Merchant Center, co pozwoli Ci m.in. na analizę cen rynkowych
- Poznasz metody wykorzystania danych z GSC i GA4 do uzyskania historycznych danych SEO.

12:30 - 13:30
GA4 i GTM: Zaawansowane implementacje i praktyczne rozwiązania

GA4 i GTM: Zaawansowane implementacje i praktyczne rozwiązania

Bartłomiej Kaczmarczyk
Analityk internetowy w sssem.ninja

Poziom: Średnio zaawansowany

Ten blok poświęcony będzie zaawansowanym aspektom implementacji i optymalizacji zbierania danych w Google Analytics 4, z wykorzystaniem Google Tag Managera. Skupimy się na kluczowych elementach, które wpływają na jakość danych. Poznasz najlepsze praktyki w konfiguracji istotnych zmiennych oraz dowiesz się, jak wdrożyć GTM Gateway dla większej kontroli i niezawodności przesyłania danych.

 

W ramach tego bloku:
- Nauczysz się prawidłowej implementacji zmiennych user_data i user_id w GTM i przesyłania ich do GAds, GA4,
- Omówimy wdrażanie zdarzeń page_view lub custom_page_view oraz ich optymalne zastosowanie,
- Wdrożymy GTM Gateway za pomocą Cloudflare oraz omówimy korzyści z serwer-side tagowania.

13:30 - 14:20

Przerwa obiadowa 50 min

14:20 -16:30
Ask me anything!

Ask me anything!

Karol Dziedzic
Trener oraz specjalista Google Ads i Google Analytics

Poziom: Średnio zaawansowany

Niespotykana szansa na warsztaty dopasowane do Twoich potrzeb! Tematy, które weźmie na warsztat Karol zostaną zaczerpnięte z ankiety, która zostanie przesłana wszystkim uczestnikom na 2 tygodnie przed rozpoczęciem warsztatów.

 

PRZERWA: 15:20 - 15:30

Prowadzący warsztaty semWAW#4 online

Zuzanna Kraus

Senior SEM Specialist w DevaGroup

Bartłomiej Kaczmarczyk

Analityk internetowy w sssem.ninja

Karol Dziedzic

Trener oraz specjalista Google Ads i Google Analytics

Opinie

Kup bilet

Bilety na warsztaty Google Ads & Analytics - 6.11.2025

Bilety na warsztaty Google Ads & Analytics - 6.11.2025

899 zł netto

7,5-godzinne warsztaty online z 3 prelegentami / Dodatkowa wiedza i praktyka / Bilet nie uprawnia do wstępu na konferencję

1105.77 zł brutto

Kup bilet

Bilety na warsztaty Google Ads & Analytics - 6.11.2025
Pakiet na semWAW#4 + na warsztaty Google Ads & Analytics

Pakiet na semWAW#4 + na warsztaty Google Ads & Analytics

949 zł netto

7,5-godzinne warsztaty online z 3 prelegentami / Dodatkowa wiedza i praktyka / Bilet upoważnia również do wstępu na konferencję semWAW#4 w Campusie Google 14.11.25 r.

1167.27 zł brutto

Kup bilet

Pakiet na semWAW#4 + na warsztaty Google Ads & Analytics

Lokalizacja

Warsztaty Google Ads & Analytics

Warsztaty on-line

Odbędą się w czwartek, 6.11.2025 r. w godz. 9:00 – 16:30. Całość na platformie Clickmeeting. Maksymalna liczba uczestników: 40.
Bilet wstępu na warsztaty nie upoważnia do wstępu na barcamp.