Agenda warsztatów

Zapraszamy na wyjątkowe warsztaty on-line tworzone z myślą o specjalistach z branży oraz biznesie.
Wyróżniają nas ponadprzeciętne wyniki ankiet poprzednich warsztatów organizowanych przy okazji semKRK (10/10 osób poleca udział!), 100% merytoryki od sprawdzonych praktyków oraz polecenia od doświadczonych specjalistów.

9:30 - 10:30
Synergia SEM i SEO

Synergia SEM i SEO

Wojciech Mikoś
SEM Specialist w DevaGroup

Poziom: Średnio zaawansowany

Podczas warsztatu dowiesz się, jak zaplanować współpracę pomiędzy działaniami SEM i SEO w taki sposób, aby generować jeszcze lepsze wyniki, zamiast wchodzić sobie w drogę. Porozmawiamy między innymi o komunikacji, spojrzeniu na dane w szerszej perspektywie oraz sugestiach, jak można poprawić słabą współpracę lub jej brak. Całość na konkretnych przykładach i działaniach z ankiet uzupełnionych przed warsztatami.

10:40 - 11:40
Automatyzacja kampanii Google Ads

Automatyzacja kampanii Google Ads

Karol Dziedzic
Trener oraz specjalista Google Ads i Google Analytics

Poziom: Średnio zaawansowany

Jak zwiększyć efektywność prowadzonych działań za pomocą dodatkowych narzędzi?

11:50 - 12:50
Problemy i pułapki w czasie analizy danych w GA4 cz.1

Problemy i pułapki w czasie analizy danych w GA4 cz.1

Bartłomiej Kaczmarczyk
Analityk internetowy w sssem.ninja

Poziom: Średnio zaawansowany

Od początku lipca 2023 Google wyłącza sukcesywnie konta Universal Analytics (GA3) i duża część z nas musi już analizować dane w GA4. Co może nieść za sobą przyjemność pracy z nowym narzędziem ;), ale także irytację na różnego rodzaju błędy, problemy czy pułapki. W czasie warsztatów przejdziemy przez często pojawiające się pytania dotyczące analizy danych w GA4, czy problemów wraz z przykładami i rozwiązaniami.

13:40 - 14:40
Problemy i pułapki w czasie analizy danych w GA4 cz.2

Problemy i pułapki w czasie analizy danych w GA4 cz.2

Bartłomiej Kaczmarczyk
Analityk internetowy w sssem.ninja

Poziom: Średnio zaawansowany
Kontynuacja tematu, przykładowe pytania:
1. Gdzie znajdę kampanie Google Ads?
2. Dlaczego ruch direct ma więcej transakcji/konwersji niż np. Google Ads, w porównaniu do GA3?
3. Co to za źródło "(not set)"?
4. Gdzie znajdę zaawansowane filtrowanie, segmenty w raportach standardowych w GA4?

14:50 - 15:50
GA4 + BigQuery crash course: po co mi to, jak zacząć i jak nie zbankrutować ;)

GA4 + BigQuery crash course: po co mi to, jak zacząć i jak nie zbankrutować 😉

Martyna Zastrożna
Starsza Analityczka Danych w Allegro

Poziom: Średnio zaawansowany

Na pewno nie raz słyszałxś, że warto połączyć swojego Analyticsa z BigQuery. Tylko... po co? I jak z tego efektywnie skorzystać? Na warsztacie dowiesz się, do czego może się przydać eksport danych do BigQuery, jak dostać się do najważniejszych danych i jak podpiąć je do Looker Studio. Nie znasz SQL? Spokojnie, zaczniemy od samiutkiego początku 🙂

16:00 - 17:00
Niestandardowe raporty w Google Analytics 4

Niestandardowe raporty w Google Analytics 4

Martyna Zastrożna
Starsza Analityczka Danych w Allegro

Poziom: Średnio zaawansowany

Raporty w GA4 wieją pustką? Brakuje Twoich ulubionych metryk? Trudno znaleźć coś, co odpowiada na pytania biznesowe? Znam to! Czas zatem zanurzyć się w możliwości tworzenia raportów niestandardowych! Podczas warsztatu poprawimy nieco raporty dostępne w Bibliotece i stworzymy kilka zaawansowanych Eksploracji, które od razu przydadzą się w Twojej codziennej pracy.

Prowadzący warsztaty semWAW online

Wojciech Mikoś

SEM Specialist w DevaGroup

Karol Dziedzic

Trener oraz specjalista Google Ads i Google Analytics

Bartłomiej Kaczmarczyk

Analityk internetowy w sssem.ninja

Martyna Zastrożna

Starsza Analityczka Danych w Allegro

Kup bilet

Bilety na warsztaty Google Ads & Analytics - 13.11.2023

Bilety na warsztaty Google Ads & Analytics - 13.11.2023

899 zł netto

7,5-godzinne warsztaty online z 4 prelegentami / Dodatkowa wiedza i praktyka / Bilet nie uprawnia do wstępu na konferencję

1 105,77 zł brutto

Kup teraz

Bilety na warsztaty Google Ads & Analytics - 13.11.2023

Lokalizacja

Warsztaty Google Ads & Analytics

Warsztaty on-line

Odbędą się w poniedziałek, 13.11.2023 r. w godz. 9:30 – 17:00. Całość na platformie Clickmeeting. Maksymalna liczba uczestników: 40.
Bilet wstępu na warsztaty nie upoważnia do wstępu na barcamp.