Agenda warsztatów
Zapraszamy na wyjątkowe warsztaty on-line tworzone z myślą o specjalistach z branży oraz biznesie.
Wyróżniają nas ponadprzeciętne wyniki ankiet poprzednich warsztatów organizowanych przy okazji semKRK (10/10 osób poleca udział!), 100% merytoryki od sprawdzonych praktyków oraz polecenia od doświadczonych specjalistów.

Synergia SEM i SEO
Wojciech Mikoś
SEM Specialist w DevaGroup
Poziom: Średnio zaawansowany
Podczas warsztatu dowiesz się, jak zaplanować współpracę pomiędzy działaniami SEM i SEO w taki sposób, aby generować jeszcze lepsze wyniki, zamiast wchodzić sobie w drogę. Porozmawiamy między innymi o komunikacji, spojrzeniu na dane w szerszej perspektywie oraz sugestiach, jak można poprawić słabą współpracę lub jej brak. Całość na konkretnych przykładach i działaniach z ankiet uzupełnionych przed warsztatami.

Automatyzacja kampanii Google Ads
Karol Dziedzic
Trener oraz specjalista Google Ads i Google Analytics
Poziom: Średnio zaawansowany
Jak zwiększyć efektywność prowadzonych działań za pomocą dodatkowych narzędzi?

Problemy i pułapki w czasie analizy danych w GA4 cz.1
Bartłomiej Kaczmarczyk
Analityk internetowy w sssem.ninja
Poziom: Średnio zaawansowany

Problemy i pułapki w czasie analizy danych w GA4 cz.2
Bartłomiej Kaczmarczyk
Analityk internetowy w sssem.ninja
Poziom: Średnio zaawansowany
Kontynuacja tematu, przykładowe pytania:
1. Gdzie znajdę kampanie Google Ads?
2. Dlaczego ruch direct ma więcej transakcji/konwersji niż np. Google Ads, w porównaniu do GA3?
3. Co to za źródło "(not set)"?
4. Gdzie znajdę zaawansowane filtrowanie, segmenty w raportach standardowych w GA4?

GA4 + BigQuery crash course: po co mi to, jak zacząć i jak nie zbankrutować 😉
Martyna Zastrożna
Starsza Analityczka Danych w Allegro
Poziom: Średnio zaawansowany
Na pewno nie raz słyszałxś, że warto połączyć swojego Analyticsa z BigQuery. Tylko... po co? I jak z tego efektywnie skorzystać? Na warsztacie dowiesz się, do czego może się przydać eksport danych do BigQuery, jak dostać się do najważniejszych danych i jak podpiąć je do Looker Studio. Nie znasz SQL? Spokojnie, zaczniemy od samiutkiego początku 🙂

Niestandardowe raporty w Google Analytics 4
Martyna Zastrożna
Starsza Analityczka Danych w Allegro
Poziom: Średnio zaawansowany
Raporty w GA4 wieją pustką? Brakuje Twoich ulubionych metryk? Trudno znaleźć coś, co odpowiada na pytania biznesowe? Znam to! Czas zatem zanurzyć się w możliwości tworzenia raportów niestandardowych! Podczas warsztatu poprawimy nieco raporty dostępne w Bibliotece i stworzymy kilka zaawansowanych Eksploracji, które od razu przydadzą się w Twojej codziennej pracy.
Prowadzący warsztaty semWAW online
Wojciech Mikoś
SEM Specialist w DevaGroup

Wojciech Mikoś
SEM Specialist w DevaGroupKampaniami płatnymi oraz marketingiem zajmuje się od prawie 8 lat. W tym czasie współpracował z wieloma markami, w zakresie promocji B2C, jak i B2B w wielu różnorodnych branżach, od budowlanej przez beauty, IT, po zdrową żywność i szeroko rozumiany rynek rozrywkowy. Specjalizuje się w kampaniach Google Ads, poszerzając przy tym ciągle swoją wiedzę o innych systemach reklamowych m.in na platformach Facebook, Instagram, LinkedIn, Microsoft Ads czy TikTok. W codziennej pracy stara się patrzeć na kompleksowy obraz marketingu, dlatego też rozwija się w zakresie SEO, Content Makretingu oraz UX. Prywatnie gracz i fan kultury japońskiej.
Karol Dziedzic
Trener oraz specjalista Google Ads i Google Analytics

Karol Dziedzic
Trener oraz specjalista Google Ads i Google AnalyticsW branży żartobliwie nazywany kombajnem internetowym łączącym działania z obszaru SEM i SEO oraz analityki internetowej w celu maksymalizacji ROI swoich klientów. Trener oraz specjalista Google Ads i Google Analytics. Wykładowca na poznańskim Collegium da Vinci oraz krakowskim AGH. Doświadczony szkoleniowiec, który w swoim portfolio ma już ponad 1000 przeszkolonych firm. Prelegent na licznych konferencjach branżowych. Współpracuje z firmami z branży nieruchomości, motoryzacji, FMCG, e-commerce oraz startupami. Współodpowiedzialny m.in. za globalny sukces Brand24. Prywatnie fan starej klasycznej motoryzacji, zakochany w swoim starym Volkswagenie T2, którego czule nazywa „Bawibusem”.
Bartłomiej Kaczmarczyk
Analityk internetowy w sssem.ninja

Bartłomiej Kaczmarczyk
Analityk internetowy w sssem.ninjaSpecjalista SEM z 10-letnim doświadczeniem w marketingu internetowym i własnym kanałem YT o GTM i analityce internetowej (https://goo.gl/Q6D9TN). Dodatkowo posiada certyfikat Google Ads, Analytics i status Google Partner, a także certyfikat Advanced Google Tag Manager CXL Institute. Pasjonat śledzenia użytkowników na stronach www i personalizowania komunikatów do nich. Obecnie odpowiedzialny za analitykę internetową u lidera w branży turystycznej, poprzednio za marketing internetowy u jednego z czołowych deweloperów w Polsce. Prywatnie ojciec, mąż, fan piłki nożnej.
Martyna Zastrożna
Starsza Analityczka Danych w Allegro

Martyna Zastrożna
Starsza Analityczka Danych w AllegroEntuzjastka marketingu internetowego i web usability. Jest autorką książek Google Analytics dla marketingowców i Google Analytics w biznesie, a także wielu artykułów z dziedziny analityki, e-marketingu i podstaw użyteczności. Zawodowo zajmuje się analityką, marketingiem internetowym i SEO. Chętnie dzieli się wiedzą ze studentami Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza oraz uczestnikami szkoleń i konferencji. Prywatnie jest miłośniczką dobrej herbaty i mocnego brzmienia (i odwrotnie :D).
Kup bilet

Bilety na warsztaty Google Ads & Analytics - 13.11.2023
899 zł netto
7,5-godzinne warsztaty online z 4 prelegentami / Dodatkowa wiedza i praktyka / Bilet nie uprawnia do wstępu na konferencję
1 105,77 zł brutto
Kup teraz
Lokalizacja
Warsztaty Google Ads & Analytics
Warsztaty on-line
Odbędą się w poniedziałek, 13.11.2023 r. w godz. 9:30 – 17:00. Całość na platformie Clickmeeting. Maksymalna liczba uczestników: 40.
Bilet wstępu na warsztaty nie upoważnia do wstępu na barcamp.