Agenda warsztatów
Zapraszamy na wyjątkowe warsztaty on-line tworzone z myślą o specjalistach z branży oraz biznesie.
Wyróżniają nas ponadprzeciętne wyniki ankiet poprzednich warsztatów organizowanych przy okazji semKRK (10/10 osób poleca udział!), 100% merytoryki od sprawdzonych praktyków oraz polecenia od doświadczonych specjalistów.
Consent mode - co to jest, jak powinno działać, co można zrobić źle?
Dorota Kika
Senior SEM Expert w DevaGroup
Poziom: Średnio zaawansowany
Consent mode - czyli tryb wyrażania zgody. To pojęcie pojawiające się coraz częściej w rozmowach o stronach internetowych, a w myślach analityków goszczące już na stałe. Jakie wymagania prawo stawia przed właścicielami stron internetowych? Jaką propozycję na rozwiązanie problemu ma dla nas Google? Czy można zarządzanie ciasteczkami wdrożyć inaczej niż poprzez Google Consent Mode? Czy samo wdrożenie odpowiednich skryptów już rozwiązuje problem? Na co należy uważać? Co zrobić, gdy nasze rozwiązanie jest inne niż to, którego oczekuje Google? Jak sprawdzić, czy moja strona korzysta z Consent Mode?
Praktyczne aspekty wdrożenia Consent Mode w Google Tag Manager
Dorota Kika
Senior SEM Expert w DevaGroup
Poziom: Średnio zaawansowany
W jaki sposób wykorzystać szablon Consent Mode by Simo Ahava w GTM, aby dostosować niestandardowe skrypty zarządzające zgodami, do wymogów Google i Tag Managera? Case study w którym pokażę, jak można poprawić nieidealne wdrożenia.
Trzy poziomy zasilania i śledzenia danych w Google Ads
Andrzej Brandt
Performance Marketing Director w agencji numbers & intuition
Poziom: Średnio zaawansowany
Twoje dane determinują wyniki Twoich kampanii. Za tą - wydawałoby się prostą - zasadą stoi cała paleta opcji zasilania kont reklamowych istotnymi biznesowo danymi i wykorzystywaniem ich następnie do procesu optymalizacji. Możemy bowiem korzystać z GA4, z tagów konwersji Google Ads, tworzyć skoroszyty danych biznesowych, łączyć narzędzia CRM z kontami reklamowymi, korzystać z Server Side Trackingu i tak dalej, i tak dalej. Finalnie jednak zależy nam na jednym - na dowożeniu dla Twojego biznesu większej wartości, a nie tylko konwersji, które w dłuższej perspektywie nic nie wnoszą.
W trakcie tego warsztatu przejdę przez trzy poziomy zasilania oraz śledzenia danych na kontach Google Ads, które adresują najczęstsze bolączki w biznesach leadowych: brak wartościowych danych, niską jakość leadów, brak przełożenia leadów na sprzedaż. Wspólnie przejdziemy przez dodawanie danych z CRM’u do konta reklamowego, właściwe ustawianie tagów konwersji Google Ads, import konwersji offline oraz korzystanie ze śledzenia za pomocą serwera.
PMAX w Twoim startupie
Andrzej Brandt
Performance Marketing Director w agencji numbers & intuition
Poziom: Średnio zaawansowany
Z PMAX’em czy bez PMAXA? Oto jest pytanie. Z grubsza odpowiedź jest oczywista - oczywiście, że PMAX należy wdrażać, uruchamiać, testować. Pytania pojawiają się dalej:
- jak ustawić go właściwie, by dowoził biznesowi jakościowe leady?
- jak wykorzystać go wspólnie ze strukturą kampanii Search i Display?
- jak sterować jego emisją?
W trakcie warsztatu przejdziemy przez trzy etapy życia PMAXA, od jego pierwszego ustawienia, przez analizę aż po optymalizację i zmieniające się miejsce w strukturze całego konta reklamowego. Będziemy pracować na konkretnych przykładach z branży pozyskiwania leadów - B2B oraz B2C.
Eksploracje w GA4 skrojone na miarę startupu
Anna Moczulska
Digital Analytics Manager w Conversion
Poziom: Podstawowy/średnio zaawansowany
Eksploracje są idealnym miejscem na wizualizację odpowiedzi na nasze pytania badawcze, które pojawiają się w czasie analizy danych - jednak wiele z nas unika ich jak ognia - bo stworzenie analizy w eksploracjach przy pierwszym zderzeniu z interfejsem okazuje się być po prostu przygniatające. Podczas warsztatu odczarujemy eksploracje! Poznasz najczęściej wykorzystywane typy eksploracji i ich przykładowe zastosowania, dowiesz się, na czym polegają różnice między pozornie podobnymi wymiarami takimi jak np. source / medium, Session source / medium i first user source / medium. A to dopiero początek!
Wizualizacja danych z GA4 w Looker Studio
Anna Moczulska
Digital Analytics Manager w Conversion
Poziom: Średnio zaawansowany
W czasie warsztatu zaopiekujemy Twoje wizualizacje danych w Looker Studio, generowane na podstawie danych z GA4! Wspólnie stworzymy dashboard managerski, który przyda się każdemu, kto pracuje z danymi online. ALe to nie wszystko! W międzyczasie poznasz też ograniczenia płynące z bezpośredniego połączenia między Lookerem a GA4.
Prowadzący warsztaty semWAW online
Wojciech Mikoś
SEM Specialist w DevaGroup
Wojciech Mikoś
SEM Specialist w DevaGroupKampaniami płatnymi oraz marketingiem zajmuje się od prawie 8 lat. W tym czasie współpracował z wieloma markami, w zakresie promocji B2C, jak i B2B w wielu różnorodnych branżach, od budowlanej przez beauty, IT, po zdrową żywność i szeroko rozumiany rynek rozrywkowy. Specjalizuje się w kampaniach Google Ads, poszerzając przy tym ciągle swoją wiedzę o innych systemach reklamowych m.in na platformach Facebook, Instagram, LinkedIn, Microsoft Ads czy TikTok. W codziennej pracy stara się patrzeć na kompleksowy obraz marketingu, dlatego też rozwija się w zakresie SEO, Content Makretingu oraz UX. Prywatnie gracz i fan kultury japońskiej.
Karol Dziedzic
Trener oraz specjalista Google Ads i Google Analytics
Karol Dziedzic
Trener oraz specjalista Google Ads i Google AnalyticsW branży żartobliwie nazywany kombajnem internetowym łączącym działania z obszaru SEM i SEO oraz analityki internetowej w celu maksymalizacji ROI swoich klientów. Trener oraz specjalista Google Ads i Google Analytics. Wykładowca na poznańskim Collegium da Vinci oraz krakowskim AGH. Doświadczony szkoleniowiec, który w swoim portfolio ma już ponad 1000 przeszkolonych firm. Prelegent na licznych konferencjach branżowych. Współpracuje z firmami z branży nieruchomości, motoryzacji, FMCG, e-commerce oraz startupami. Współodpowiedzialny m.in. za globalny sukces Brand24. Prywatnie fan starej klasycznej motoryzacji, zakochany w swoim starym Volkswagenie T2, którego czule nazywa „Bawibusem”.
Bartłomiej Kaczmarczyk
Analityk internetowy w sssem.ninja
Bartłomiej Kaczmarczyk
Analityk internetowy w sssem.ninjaSpecjalista SEM z 10-letnim doświadczeniem w marketingu internetowym i własnym kanałem YT o GTM i analityce internetowej (https://goo.gl/Q6D9TN). Dodatkowo posiada certyfikat Google Ads, Analytics i status Google Partner, a także certyfikat Advanced Google Tag Manager CXL Institute. Pasjonat śledzenia użytkowników na stronach www i personalizowania komunikatów do nich. Obecnie odpowiedzialny za analitykę internetową u lidera w branży turystycznej, poprzednio za marketing internetowy u jednego z czołowych deweloperów w Polsce. Prywatnie ojciec, mąż, fan piłki nożnej.
Martyna Zastrożna
Starsza Analityczka Danych w Allegro
Martyna Zastrożna
Starsza Analityczka Danych w AllegroEntuzjastka marketingu internetowego i web usability. Jest autorką książek Google Analytics dla marketingowców i Google Analytics w biznesie, a także wielu artykułów z dziedziny analityki, e-marketingu i podstaw użyteczności. Zawodowo zajmuje się analityką, marketingiem internetowym i SEO. Chętnie dzieli się wiedzą ze studentami Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza oraz uczestnikami szkoleń i konferencji. Prywatnie jest miłośniczką dobrej herbaty i mocnego brzmienia (i odwrotnie :D).
Kup bilet
Bilety na warsztaty Google Ads & Analytics - 13.11.2023
899 zł netto
7,5-godzinne warsztaty online z 4 prelegentami / Dodatkowa wiedza i praktyka / Bilet nie uprawnia do wstępu na konferencję
1 105,77 zł brutto
Warsztaty odbyły sięLokalizacja
Warsztaty Google Ads & Analytics
Warsztaty on-line
Odbędą się w poniedziałek, 13.11.2023 r. w godz. 9:30 – 17:00. Całość na platformie Clickmeeting. Maksymalna liczba uczestników: 40.
Bilet wstępu na warsztaty nie upoważnia do wstępu na barcamp.