FAQ – najczęstsze pytania od uczestników
semWAW to przeniesienie znanego, krakowskiego semKRK, do Warszawy. Po raz pierwszy zawitaliśmy z naszym barcampem do stolicy 17.11.2023 r. i dzięki wysokim ocenom naszego wydarzenia podjęliśmy decyzję o szybkim powrocie do Campusu Google. Zatem druga edycja, semWAW#2 odbyła się 22.03.2024 r. w tym samym miejscu. 25.10.2024 r. poszliśmy za ciosem i zorganizowaliśmy semWAW#3 – startups welcome. A już 14.11.2025 r. powracamy z semWAW#4! Towarzyszyć będzie nam (jak zawsze) aktualna wiedza od najlepszych ekspertów SEM i SEO, którzy zaprezentują się na scenie, oraz panel dyskusyjny.
Na scenie semWAW#4 pojawią się znani i cenieni praktycy. Wśród już ogłoszonych prelegentów znaleźli się już:
- Krzysztof Modrzewski, Founder & Head of Education w Witbee
- Paweł Gontarek, Szef Semgence
- Mykola Artemenko, Senior Team Lead w TTEC
- Monika Kosmowska – Business Development Specialist w Romania Express Courier & Logistics oraz Product Manager w Respect – Romanian Ecommerce Standards
Ostatnia osoba zostsanie wyłoniona w głosowaniu C4P dostępnym na naszych social mediach.
semWAW#4 odbędzie się 14 listopada 2025 r. w Google for Startups Campus (Pl. Konesera 10, 03-736 Warszawa) od godziny 17:30.
Panel dyskusyjny podczas tej edycji będzie nosił nazwę: AI bez ściemy: Od hype’u do realnych wyników w marketingu. Potrwa on standardowo około 45 minut (w odróżnieniu od 20 minutowych prelekcji).
Jako paneliści wystąpią:
- Maciej Chmurkowski,
- Anna Tratnerska,
- Krzysztof Wojewodzic.
Panel dyskusyjny to moment w którym na naszej scenie gościmy 3 panelistów/panelistek i rozmawiamy z nimi na scenie na żywo o najnowszych trendach w marketingu.
Za nami już takie tematy na wcześniejszych edycjach semWAW:
1) Jak startupy zbierają i wykorzystują dane w marketingu?
2) Kobiety w SEM i marketingu w 2024 r.
3) Globalne Rynki: Obsługa klienta i strategie cross-border
Rozpoczynamy od 17:30, ale zapraszamy do przyjścia nieco wcześniej, aby nie czekać w kolejce do wejścia na Campus Google 😉 Zapraszamy już od 16:30!
Tak, bo Search Engine Marketing zawiera w sobie Search Engine Optimization, kampanie płatne nazywane PPC (Pay Per Click) obejmujące w Polsce głównie Google Ads i Bing Ads, ale również mamy mocne prezentacje dotyczące analityki w tym zakresie. Wychodzimy poza SEM nie tylko ze względu na fakt, że Google Ads to również reklama wideo czy display, ale również elementy SEO takie jak UX czy Content Marketing to nieodłączny element strategi SEM.
Każda prelekcja trwa 20 minut. A po niej zadajemy pytania od uczestników na żywo prelegentom (5 minut). Zatem łącznie jest to 25 minut. Wyjątkiem jest panel dyskusyjny, który trwa 45 minut.
Nie przewidujemy welcomepacków. Jako alternatywę zorganizujemy stoisko z którego można zabrać ciekawe gadżety i kody zniżkowe od naszych sponsorów i patronów medialnych. Zapraszamy również na stoiska naszych sponsorów!
Tak! Zapraszamy Was razem ze znajomymi na nasze AfterParty w barze Hotelu MOXY Warsaw. Wpadajcie od razu po konferencji – czyli od około 21:30. Przyjdźcie również z osobami, które nie były na konferencji semWAW. Wszyscy są mile widziani! Zapraszamy też do skorzystania z kuponu rabatowego na nocleg w MOXY Warsaw Praga, więcej informacji tutaj: https://dva.pl/nocleg-semwaw4
Polecamy hotel Moxy Warsaw Praga, który usytuowany jest 5 min spacerem od Campusu Google i w którym (na dole, w barze) odbywa się AfterParty. Dla uczestników naszej konferencji przygotowana jest też specjalna oferta zniżkowa, więcej informacji tutaj: https://dva.pl/nocleg-semwaw4
Agenda kolejnej konferencji dostępna jest tutaj: https://semwaw.pl/#agenda
Niestety, podczas semWAW#4 nie będzie takiej możliwości. nasz event, to nie tylko same prelekcje ale atmosfera, kuluarowe rozmowy i możliwość spotkania. Gorąco zapraszamy do udziału w kolejnych wydarzeniach na żywo w Krakowie, online czy w Warszawie.
Oczywiście! Podczas konferencji używamy sli.do – aplikacji do zadawania pytań anonimowo lub dla podpisanych uczestników. Zawsze lepiej się podpisać, bo jeśli Twoje pytanie zostanie zadane na scenie – wygrywasz książkę z wydawnictwa OnePress lub PWN! 🙂
Tak, wszystkie prezentacje znajdziesz w specjalnym linku, który będzie wysyłany po konferencji (w ankiecie oceniającej lub w mailu).
Jeśli masz też taką potrzebę napisz z prośbą o konkretną prezentację na: hello@semwaw.pl – na pewno pomożemy! 🙂
Tak, nasze wydarzenie jest dostosowane do różnych poziomów zaawansowania. Znajdziesz prezentacje i panele dla zarówno początkujących, jak i zaawansowanych profesjonalistów.
Najlepiej użyć map Google: https://maps.app.goo.gl/Xryav8ewVyg769BM9
Tak, nasze wydarzenie jest objęte akredytacją DIMAQ. Uczestnicy otrzymują 10 punktów, a prelegenci 30.
Na pewno możecie liczyć na stoiska sponsorów wydarzenia, m.in.: Orlik Partners (oraz pyszną kawę sponsorowaną przez nich), Semstorm, Landingi.com, WhitePress czy Helion&OnePress .
A na stoiskach na pewno znajdziecie ciekawe gadżety, chętnych do rozmowy przedstawicieli firm oraz niesamowitą wiedzę! Dodatkowo na stoisku OnePress będzie można nabyć marketingowe książki.
Tak! Podczas tej edycji zapewniamy: wodę, herbatę, kawę oraz pizzę 🙂 Smacznego!
Tak, natomiast jak najszybciej musisz o tym poinformować organizatorów pod mailem: hello@semwaw.pl.
Maksymalna zmiana osoby na bilecie może nastąpić do tygodnia przed wydarzeniem, czyli do 7.11.2025 r.
Jeśli bilet był kupiony przez EasyCart, to FV powinna znaleźć się w mailu potwierdzającym zakup. Jeśli nie uzupełnione zostały pola do FV albo nastąpił jakiś problem, prosimy o kontakt: hello@semwaw.pl
Aby wystąpić na naszej scenie wystarczy zgłosić się w konkursie Call4Papers. Przy tej edycji termin nadsyłania zgłoszeń już minął, ale zapraszamy do głosowania na najciekawsze tematy prelekcji.
Więcej informacji tutaj:
https://semwaw.pl/glosowanie-call4papers-semwaw4/
Jasne! Lubimy takie rekomendacje i starannie je analizujemy! Daj znać na: hello@semWAW.pl z tematem “Rekomendacja prelegenta”.
Tego dowiemy się już 13 października, kiedy to na naszych social mediach ogłosimy zwycięzcę C4P na semWAW#4.
Aktualnie zapraszamy do głosowania na najciekawsze tematy. Więcej informacji tutaj:
https://semwaw.pl/glosowanie-call4papers-semwaw4/
To wyjątkowe szkolenia online odpowiadające na potrzeby specjalistów, dla których kursy dostępne na rynku nie są wystarczające. Podczas semWAW#4 przeprowadzimy je na 2 ścieżkach:
- 6.11 (czwartek): Google Ads&Analytic,
- 7.11 (piątek): SEO.
Warsztaty poprowadzą doświadczeni praktycy: Zuzanna Kraus, Bartłomiej Kaczmarczyk, Karol Dziedzic, Kornel Kasprzyk, Milena Fietko i Sebastian Heymann.
Warsztaty poprowadzą doświadczeni praktycy: Zuzanna Kraus, Bartłomiej Kaczmarczyk, Karol Dziedzic, Kornel Kasprzyk, Milena Fietko i Sebastian Heymann.
Tak, oba dni odbędą się online na platformie Clickmeeting.
Pierwsze 10 biletów na każdy warsztat jest w cenie 599 zł netto (bilety na warsztaty Google Ads&Analytics już się wyprzedały), potem cena zwiększa się do 899 zł netto.
Oczywiście, że tak! Dla każdego uczestnika przygotujemy imienny certyfikat, który zostanie wysłany do Ciebie jeszcze w dniu warsztatów.
Po zakupie warsztatów zazwyczaj z uczestnikami kontaktujemy się 2 tygodnie przed ich rozpoczęciem. W tym mailu otrzymujesz od nas dostęp do platformy Clickmeeting oraz prośbę o uzupełnienie ankiety poprzedzającej szkolenie, aby nasi prowadzący mogli jak najbardziej dopasować warsztaty do Twoich oczekiwań.
Tak, całość warsztatów będzie nagrywana i dostęp do nich otrzymają wszyscy uczestnicy warsztatów. Mail z nagraniami powinien znaleźć się na skrzynce uczestników jeszcze tego samego dnia wraz z certyfikatem.
Oczywiście! W mailu wysłanym od razu po warsztatach otrzymasz prezentacje oraz nagrania do całych warsztatów na swój własny użytek.
Napisz do nas na hello@semWAW.pl. Bardzo chętnie podziałamy razem!
Poprzez e-mail: hello@semWAW.pl
DevaGroup Sp. z o.o.: https://www.devagroup.pl/