Już 29.05 zapraszamy na semKRK#22 BIG w Starej Zajezdni w Krakowie! A w październiku widzimy się ponownie na Campusie Google!

SEMWAW#3 - startups welcome już 25.10.2024 r.

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy

semWAW#3 to wyjątkowy barcamp o szerokiej tematyce marketingu w wyszukiwarkach oraz analityki. Trzecia edycja ponownie nawiązywać będzie do startupów, a miejscem naszego spotkania będzie Campus Google.

Zobacz, dlaczego warto pojawić się na semWAW#3 – startups welcome!

Newsletter

Nasz newsletter to nie tylko najlepsze źródło wiedzy o kolejnych edycjach konferencji, ale też skarbnica bonusów od sponsorów i partnerów oraz polecanych wydarzeń!

MASA WIEDZY

semWAW to potężna dawka specjalistycznej wiedzy
z zakresu SEM i SEO możliwa do zdobycia w formie konferencji oraz warsztatów.

1

ROBIMY TO OD LAT

Jesteśmy organizatorami semKRK i we wcześniejszych 21 edycjach zebraliśmy prawie 7 tys. uczestników, którzy wysoko ocenili zarówno organizację, poruszaną tematykę, jak i prelegentów.

3

DLA KOGO?

Nasze spotkania tworzone są dla właścicieli startupów, działów marketingu, branży e-commerce, ale również specjalistów SEO i SEM oraz agencji marketingu internetowego.

2

WYJĄTKOWA ATMOSFERA

semWAW to barcamp, konferencja w luźnym stylu, z dostępnym barem, strefą swobodnych rozmów, stoiskami partnerów. Obiecujemy, że ta edycja będzie wyjątkowa!

4

semWAW to “siostrzany” event do semKRK. Merytoryka prelekcji jest na najwyższym poziomie, zero powielania informacji, o których wie już większość specjalistów SEO czy SEM. Pierwsza edycja semWAW była bardzo owocna w ciekawe case’y. Podczas przerw jest czas “ponetworkingować” z osobami “po fachu”, które dotychczas znało się tylko z LinkedIn’a. Fajne jest to, że organizatorzy dają możliwość pokazania się na scenie nie tylko “znanym twarzom” ale również “osobom-niespodziankom” – bo w eliminacjach do C4P internauci głosują na najciekawszy temat zaproponowany przez nieznanego prelegenta. Mój temat zwyciężył w eliminacjach do pierwszego semWAW, co pozwoliło mi zostać jedną z prelegentek pierwszej edycji. I z własnego doświadczenia mogę powiedzieć, że warto próbować swoich sił! Bo może to właśnie teraz Tobie uda się wystąpić na Warszawskiej scenie!

Joanna Horoszko

Senior Digital Analyst w Sempai

Miałem okazję uczestniczyć w pierwszej edycji semWAW i zdecydowanie już nie mogę doczekać się następnej. Dlaczego? Po pierwsze, ciekawe prelekcje z wielu różnych zagadnień, od SEO i reklamy aż po analitykę i wykorzystanie sztucznej inteligencji. Po drugie, świetne miejsce i luźna atmosfera, gdzie można spokojnie porozmawiać i dobrze się bawić. I po trzecie, najważniejsze, ludzie – uczestnicy całej imprezy. semWAW dało możliwość spotkania, poznania i pogadania z wieloma interesującymi ludźmi, zwłaszcza w czasach, gdzie większość spotkań odbywa się online. Bardzo doceniam tę warszawską edycję i już na pewno pojawię się na kolejnych wydarzeniach.

Krzysztof Modrzewski

Founder & Head of Education w Witbee

semWAW to świetne wydarzenie dla każdego, kto jest zainteresowany marketingiem w wyszukiwarkach i analityką. Jako uczestnik kilku poprzednich edycji semKRK, mogę z pełnym przekonaniem stwierdzić, że są to jedne z najlepiej zorganizowanych i najbardziej wartościowych wydarzeń w branży. Zawsze można liczyć na prezentacje prowadzone przez czołowych ekspertów z różnych dziedzin marketingu i analityki. Każda prelekcja dostarcza praktycznej wiedzy, która może być natychmiast zastosowana w codziennej pracy. Wszystko jest zaplanowane tak, aby uczestnicy mogli skupić się na zdobywaniu wiedzy i nawiązywaniu kontaktów. Atmosfera jest przyjazna i sprzyja wymianie myśli i pomysłów. Ponadto, semWAW to doskonałe miejsce do nawiązywania nowych kontaktów biznesowych i poznawania ludzi z branży.

Dominik Fajferek

Head of SEO w SEM House

Choć na liczbę wydarzeń branżowych w Warszawie nie można narzekać, to jednak cały czas brakowało inicjatywy, jaką jest semWAW. Cieszę się, że krakowski barcamp trafił do stolicy. To doskonała okazja do pogłębienia wiedzy z zakresu SEM i SEO niezależnie od poziomu swojego zaawansowania. Świetna organizacja prelekcji i warsztatów przeplata się tu z networkingiem w znakomitym towarzystwie. To solidny zastrzyk marketingowych nowości, eksperci na wyciągnięcie ręki i kopalnia inspiracji do działania. Czekam na kolejne odsłony!

Marcin Gać

CEO w Orion Media Group
Pamiętacie to uczucie czekając na kolejny sezon Gry o Tron? Z semKRK jest podobnie, od lat 🙂 Ten kultowy zlot entuzjastów SEO/SEM zagościł w Warszawie z I Edycją. Stolica wieczorową porą, Campus Google, 200+ uczestników i DevaGroup jako organizator – to idealny przepis na knowledge sharing event! Co do samego eventu – to jak zwykle: wysoki poziom organizacyjny, merytoryczny i partnerski. Człowiek posłucha mądrzejszych od siebie, skosztuje lokalnej pizzy, przybije piątkę przy stoisku i wraca te 400km z myślą, że za szybko zleciało 🙂 Zasłużone 5/5 dla semWAW!

Szymon Ciurla

Event Manager w WhitePress

Jeśli nie było Cię na pierwszym semWAW w Google Campus, to koniecznie zajrzyj na następne edycje. Uczestnicy pierwszej edycji wiedzą że to “must-have” i zakładam że już polują na bilety na kolejne wydarzenia 🙂 Ten długo wyczekiwany event, został świetnie przyjęty przez uczestników. Wyprzedane bilety, uśmiechy na twarzach oraz gorące dyskusje w kuluarach i na AfterParty to potwierdzenie właściwego wyboru dla następnej lokalizacji kultowej imprezy semKRK. Gratuluję zespołowi DevaGroup i zakładam że semWAW z czasem stanie się wiodącą konferencją w Warszawie.

 

Paweł Sokołowski

Co-founder Contadu & Clusteric

Po pierwsze, ogromne gratulacje dla całego zespołu DevaGroup, bo semWAW to wydarzenie, które na długo zostanie w mojej pamięci. Jako uczestnik pierwszej edycji, miałem przyjemność posłuchać fascynujących prelekcji oraz dyskusji. Barcampowa atmosfera wydarzenia, ciekawa przestrzeń i miejsce do swobodnych rozmów, sprzyjały efektywnemu networkingowi. Fantastycznie było spędzić czas w gronie tylu osób z branży oraz spotkać tych, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z SEM i SEO. Dziękujemy, że jako Senuto mogliśmy być częścią tego wydarzenia i na pewno zobaczymy się na kolejnych edycjach!

Maciej Zatorski

Community Manager w Senuto
Branża SEM/SEO to ciągła zmiana. Żeby nadążyć i nie zostać z tyłu, każdego dnia musisz inspirować się od najlepszych. semKRK i semWAW to dla mnie takie właśnie inspiracje. Wszystko zebrane w przystępną formę barcampu, gdzie oprócz wiedzy można też porozmawiać kuluarowo z ciekawymi osobami o wyzwaniach w projektach, w branży ale też o bardziej przyziemnych tematach. Ten luz w połączeniu z merytoryką spotkań cenię sobie najbardziej.

Tomasz Trzósło

Head of Marketing Analytics w Bluerank
semWAW to konferencja dla wszystkich tych, którzy szukają wiedzy z zakresu SEO, SEM, analityki i szeroko rozumianego marketingu. To nie tylko świetnie podana wiedza, ale również zapewniona przez organizatorów atmosfera, która sprzyja wielowymiarowym rozmowom. Zawsze wracam z tych eventów z listą pomysłów dla siebie i firmy, poznaję ciekawych ludzi, z którymi nie miałabym okazji poznać się nigdzie indziej. Edycja semWAW to świeżość, ciekawe miejsce (Campus Google ma to coś!) oraz dobrze dobrani prelegenci, którzy po wygłoszonej prelekcji kręcą się wśród uczestników i wymieniają spostrzeżeniami.

Adrianna Szałańska

Community Hero w cyber_Folks

Jako marka zastanawiacie się czy warto pojawić się jako sponsor na konferencji semWAW? Zapewniam Was, że warto! Możecie liczyć tu nie tylko na rzetelne i profesjonalne wsparcie organizatorów, ale też na świetnie przygotowaną konferencję, która w dalszym ciągu pozostaje przeprowadzona w luźnej atmosferze. To wydarzenie przede wszystkim skupia specjalistów chętnie wymieniających się wiedzą i ciekawych wszelkich nowinek z branży. Jeśli więc Wasze stoisko będzie atrakcyjne, a Wy chętni do dyskusji o Waszej marce, to semWAW spełni wszelkie oczekiwania. Dodatkowym plusem jest ogromna wartość merytoryczna konferencji, z jakiej Wasz zespół performance może skorzystać biorąc udział w prelekcjach. 

Klaudia Drgas

Marketing Specialist w No Fluff Jobs

semWAW to okazja na zdobycie wartościowej wiedzy i złapanie dziesiątek inspiracji w ciągu jednego dnia. Podczas pierwszej edycji miałem okazję wziąć udział w interesującym panelu dyskusyjnym, podczas którego przykłady wykorzystania technologii Google i analityki pisane przez życie kipiały tak intensywnie, że prawie trzeba było wycierać podłogę! W różnorodnych tematach prelekcji każdy mógł wybrać coś dla siebie, pojawiły się zarówno wskazówki przydatne dla początkujących, jak i dla starych wyjadaczy. Do tego dobry networking w atrakcyjnym wnętrzu Google Campus i perfekcyjna organizacja sprawiły, że dodałem wydarzenie do ulubionych. Ty też dodaj. Warto!

Artur Pajkert, Chief Marketing Officer w cyber_Folks

Bilety

BILET na barcamp semWAW#2

BILET na barcamp semWAW#2

60 zł netto

Bilety na samą konferencję (offline), która odbędzie się 22.03.2024 r. w Campusie Google w Warszawie.

73,80 brutto

KUP TERAZ

BILET na barcamp semWAW#2

Agendy barcampu i warsztatów semWAW#2

Kliknij w zdjęcie wybranego prelegenta/prelegentki i daj się zaprosić! 

17:30-17:35
Rozpoczęcie barcampu
Rozpoczęcie barcampu

Rozpoczęcie barcampu

Kamil Leśniak
Event & Marketing Manager w DevaGroup
Krzysztof Marzec
CEO w DevaGroup

17:35-18:00
The best of V4 e-commerce, czyli starcie gigantów!

The best of V4 e-commerce, czyli starcie gigantów!

Anna Podruczna
Online Marketing Team Leader w eVisions Advertising

E-commerce w Grupie Wyszehradzkiej pod lupą! Dowiesz się o specyfice i możliwościach e-commerce w Czechach, na Słowacji, Węgrzech i w Polsce oraz perspektywy rozwoju branży e-commerce w tym rejonie. Poznasz topowych graczy sprzedaży internetowej, ich strategie działania na rynku lokalnym i zagranicznym oraz przykłady innowacyjnych rozwiązań

18:00-18:25
Jak zbudować Panel Wiedzy Google?

Jak zbudować Panel Wiedzy Google?

Marcin Żmuda
Head of SEO Orion Media Group

Posiadanie panelu wiedzy zarówno, jeśli chodzi o firmę jak i osoby z nią związane zyskuje co raz większe znaczenie w kontekście encji. Otrzymując panel wiedzy stajemy się encją czyli częścią większego systemu dzięki któremu możemy być rozpoznawalni w grafie wiedzy Google. Zaczynając swoją drogę w internecie warto od razu działać tak aby ten panel został nam przyznany - mniej więcej, wstępnie o tym chciałbym mówić w swojej prezentacji.

18:25-18:45

Przerwa kawowa - 20 min

Sponsor:

18:50-19:35
Panel dyskusyjny: Kobiety w SEM i Marketingu w 2024 r.
Panel dyskusyjny: Kobiety w SEM i Marketingu w 2024 r.
Panel dyskusyjny: Kobiety w SEM i Marketingu w 2024 r.
Panel dyskusyjny: Kobiety w SEM i Marketingu w 2024 r.

Panel dyskusyjny: Kobiety w SEM i Marketingu w 2024 r.

Aleksandra Pizoń-Liwocha
Senior SEM Specialist w DevaGroup
Maja Wiśniewska-Hardek
Head of Marketing w SMSAPI
Kinga Sroka
Digital Marketing Consultant w Light Bubble Agency
Paulina Wiktorska
CEO w Clear&Fancy Interactive

19:35-20:00
Dlaczego Startupy nie powinny robić reklam?!

Dlaczego Startupy nie powinny robić reklam?!

Łukasz Chwiszczuk
Czarodziej Google Ads z ponad 10-letnim doświadczeniem

Dlaczego inwestycja w Google Ads to zły pomysł? (zamiast Google Ads możesz wstawić dowolne inne medium płatne). Jak zrobić to sprytniej, lepiej, a przede wszystkim taniej? Poznaj proste techniki na oszczędność budżetu. Dowiedz się, jak będąc startupem nie wydać “fury siana”.

20:00-20:35

Przerwa na pizzę - 35 min

Sponsor:

20:35-21:00
SEO, AI oraz API - czyli nie zaśmiecaj Internetu

SEO, AI oraz API - czyli nie zaśmiecaj Internetu

Łukasz Zelezny
Założyciel agencji konsultingowej SEO.London

W trakcie spotkania podzielę się z Tobą moimi doświadczeniami i wiedzą na temat wykorzystania SEO, sztucznej inteligencji oraz API w tworzeniu treści internetowych. Opowiem, jak efektywnie i etycznie korzystać z tych narzędzi, aby nie tylko zwiększyć widoczność i funkcjonalność Twojej witryny, ale także przyczynić się do poprawy jakości treści w Internecie. Skupię się na tym, jak unikać przesycenia sieci niepotrzebnymi informacjami, jednocześnie maksymalizując korzyści płynące z optymalizacji wyszukiwarek i nowoczesnych technologii.

21:00-21:25
Analityczny framework LEGO™

Analityczny framework LEGO™

Przemysław Modrzewski
Data & Analytics Principal Lead w Google

… czyli jak analizować dane z GA4, aby szybko i powtarzalnie wyciągać biznesowe wnioski.

21:25-21:30
Zakończenie barcampu

Zakończenie barcampu

Krzysztof Marzec
CEO w DevaGroup

21:30 - 01:00

AfterParty w Barze "Moxy 24" w Hotelu Moxy Warsaw Praga

9:30 - 10:30
Consent mode - co to jest, jak powinno działać, co można zrobić źle?

Consent mode - co to jest, jak powinno działać, co można zrobić źle?

Dorota Kika
Senior SEM Expert w DevaGroup

Poziom: Średnio zaawansowany

Consent mode - czyli tryb wyrażania zgody. To pojęcie pojawiające się coraz częściej w rozmowach o stronach internetowych, a w myślach analityków goszczące już na stałe. Jakie wymagania prawo stawia przed właścicielami stron internetowych? Jaką propozycję na rozwiązanie problemu ma dla nas Google? Czy można zarządzanie ciasteczkami wdrożyć inaczej niż poprzez Google Consent Mode? Czy samo wdrożenie odpowiednich skryptów już rozwiązuje problem? Na co należy uważać? Co zrobić, gdy nasze rozwiązanie jest inne niż to, którego oczekuje Google? Jak sprawdzić, czy moja strona korzysta z Consent Mode?

10:40 - 11:40
Praktyczne aspekty wdrożenia Consent Mode w Google Tag Manager

Praktyczne aspekty wdrożenia Consent Mode w Google Tag Manager

Dorota Kika
Senior SEM Expert w DevaGroup

Poziom: Średnio zaawansowany

W jaki sposób wykorzystać szablon Consent Mode by Simo Ahava w GTM, aby dostosować niestandardowe skrypty zarządzające zgodami, do wymogów Google i Tag Managera? Case study w którym pokażę, jak można poprawić nieidealne wdrożenia.

11:50 - 12:50
Trzy poziomy zasilania i śledzenia danych w Google Ads

Trzy poziomy zasilania i śledzenia danych w Google Ads

Andrzej Brandt
Performance Marketing Director w agencji numbers & intuition

Poziom: Średnio zaawansowany

Twoje dane determinują wyniki Twoich kampanii. Za tą - wydawałoby się prostą - zasadą stoi cała paleta opcji zasilania kont reklamowych istotnymi biznesowo danymi i wykorzystywaniem ich następnie do procesu optymalizacji. Możemy bowiem korzystać z GA4, z tagów konwersji Google Ads, tworzyć skoroszyty danych biznesowych, łączyć narzędzia CRM z kontami reklamowymi, korzystać z Server Side Trackingu i tak dalej, i tak dalej. Finalnie jednak zależy nam na jednym - na dowożeniu dla Twojego biznesu większej wartości, a nie tylko konwersji, które w dłuższej perspektywie nic nie wnoszą.

 

W trakcie tego warsztatu przejdę przez trzy poziomy zasilania oraz śledzenia danych na kontach Google Ads, które adresują najczęstsze bolączki w biznesach leadowych: brak wartościowych danych, niską jakość leadów, brak przełożenia leadów na sprzedaż. Wspólnie przejdziemy przez dodawanie danych z CRM’u do konta reklamowego, właściwe ustawianie tagów konwersji Google Ads, import konwersji offline oraz korzystanie ze śledzenia za pomocą serwera.

13:40 - 14:40
PMAX w Twoim startupie

PMAX w Twoim startupie

Andrzej Brandt
Performance Marketing Director w agencji numbers & intuition

Poziom: Średnio zaawansowany

Z PMAX’em czy bez PMAXA? Oto jest pytanie. Z grubsza odpowiedź jest oczywista - oczywiście, że PMAX należy wdrażać, uruchamiać, testować. Pytania pojawiają się dalej:

  • jak ustawić go właściwie, by dowoził biznesowi jakościowe leady?
  • jak wykorzystać go wspólnie ze strukturą kampanii Search i Display?
  • jak sterować jego emisją?

W trakcie warsztatu przejdziemy przez trzy etapy życia PMAXA, od jego pierwszego ustawienia, przez analizę aż po optymalizację i zmieniające się miejsce w strukturze całego konta reklamowego. Będziemy pracować na konkretnych przykładach z branży pozyskiwania leadów - B2B oraz B2C.

14:50 - 15:50
 Eksploracje w GA4 skrojone na miarę startupu

Eksploracje w GA4 skrojone na miarę startupu

Anna Moczulska
Digital Analytics Manager w Conversion

Poziom: Podstawowy/średnio zaawansowany

Eksploracje są idealnym miejscem na wizualizację odpowiedzi na nasze pytania badawcze, które pojawiają się w czasie analizy danych - jednak wiele z nas unika ich jak ognia - bo stworzenie analizy w eksploracjach przy pierwszym zderzeniu z interfejsem okazuje się być po prostu przygniatające. Podczas warsztatu odczarujemy eksploracje! Poznasz najczęściej wykorzystywane typy eksploracji i ich przykładowe zastosowania, dowiesz się, na czym polegają różnice między pozornie podobnymi wymiarami takimi jak np. source / medium, Session source / medium i first user source / medium. A to dopiero początek!

16:00 - 17:00
 Wizualizacja danych z GA4 w Looker Studio

Wizualizacja danych z GA4 w Looker Studio

Anna Moczulska
Digital Analytics Manager w Conversion

Poziom: Średnio zaawansowany

W czasie warsztatu zaopiekujemy Twoje wizualizacje danych w Looker Studio, generowane na podstawie danych z GA4! Wspólnie stworzymy dashboard managerski, który przyda się każdemu, kto pracuje z danymi online. ALe to nie wszystko! W międzyczasie poznasz też ograniczenia płynące z bezpośredniego połączenia między Lookerem a GA4.

9:30 - 10:30
Spowiedź pozycjonera - 10 rzeczy w SEO, które (naprawdę!) mają znaczenie

Spowiedź pozycjonera - 10 rzeczy w SEO, które (naprawdę!) mają znaczenie

Rafał Borowiec
Ekspert SEO / Founder w Largo

Poziom: Średnio zaawansowany

Zapraszam Cię do odkrycia 10 kluczowych elementów, które naprawdę wpływają na skuteczne pozycjonowanie stron. To nie tylko teoria – to praktyczna wiedza, która pozwoli Ci zdobyć ogromny ruch na swojej stronie przy minimalnych kosztach. Zbuduj solidne podstawy, które przyspieszą Twój rozwój w dziedzinie SEO. Nie trać czasu na zawiłe teorie – zapisz się już teraz i stań się skutecznym praktykiem SEO!

10:40 - 11:40
 Odpowiadaj na intencje użytkownika i wygrywaj! O sztuce budowania briefu do artykułów blogowych

Odpowiadaj na intencje użytkownika i wygrywaj! O sztuce budowania briefu do artykułów blogowych

Rafał Borowiec
Ekspert SEO / Founder w Largo

Poziom: Średnio zaawansowany

Czy wiesz, że możesz konkurować z silnymi serwisami jeśli dopasujesz się lepiej do intencji użytkownika stojącej za danym zapytaniem?
Podczas tej godziny szkolenia pokażę Ci:
- Jak wyszukiwać tematy z dużym potencjałem ruchu?
- Jak dobierać śródtytuły do intencji użytkownika?
- Jak formatować swój artykuł by dostarczał nowej jakości?
- Jak pisać artykuły dopasowane w 100% do intencji zapytania?

11:50 - 12:50
WordPress SEO. Tips & Tricks

WordPress SEO. Tips & Tricks

Ewelina Podrez-Siama
SEO Expert & Founder w Fox Strategy

Poziom: Średnio zaawansowany

Masz częstą styczność z WordPressem? To świetnie! Ewelina opowie Ci, z jakimi pluginami pracuje na co dzień świadcząc usługi SEO dla blogów. Chcesz zająć się SEO technicznym w WordPressie? Poprawnie skonfigurować dane strukturalne i OpenGraph? Poprawić podstawowe elementy wpływające na czas ładowania się strony i wyniki Core Web Vitals? Wegenerować dedykowane feedy dla Publisher Center? I na dodatek... zautomatyzować sporą część swoich działań? Ten warsztat jest dla Ciebie.

13:40 - 14:40
SEO dla blogów. Tips & Tricks

SEO dla blogów. Tips & Tricks

Ewelina Podrez-Siama
SEO Expert & Founder w Fox Strategy

Poziom: Średnio zaawansowany

Po pracy w WordPressie w pierwszej części warsztatu, Ewelina opowie Ci o wyzwaniach, z którymi często spotkasz się w SEO dla bloga i podzieli się sprawdzonymi technikami, które ułatwią Twoją pracę. Dowiesz się między innymi o częstych problemach z linkowaniem wewnętrznym, thin content czy planowaniem struktury strony oraz ich rozwiązaniach. Nie zabraknie także porad dotyczących obecności w Discover, które dla blogów może stanowić doskonały kanał do budowania zasięgów i wyników liczonych w tysiącach nowych użytkowników.

14:50 - 15:50
Jak wykorzystać AI w budowaniu nowej strony pod SEO? cz.1

Jak wykorzystać AI w budowaniu nowej strony pod SEO? cz.1

Mateusz Malinowski
SEO Director w Fabryka Marketingu

Poziom: Średnio zaawansowany

Wykorzystanie AI w optymalizacji SEO dla startupów to klucz do sukcesu. Sztuczna inteligencja i narzędzia na niej bazujące mogą nie tylko pomóc nam w generowaniu treści, ale również w analizie fraz kluczowych, klasteryzacji, czy analizie konkurencji. Odkryj przyszłość SEO z naszym praktycznym przewodnikiem, który pokaże Ci, jak wykorzystać te innowacje, aby wyprzedzić konkurencję. Podczas warsztatów odbędą się działania na żywo na ChacieGPT.

16:00 - 17:00
Jak wykorzystać AI w budowaniu nowej strony pod SEO? cz.2

Jak wykorzystać AI w budowaniu nowej strony pod SEO? cz.2

Mateusz Malinowski
SEO Director w Fabryka Marketingu

Poziom: Średnio zaawansowany

Wykorzystanie AI w optymalizacji SEO dla startupów to klucz do sukcesu. Sztuczna inteligencja i narzędzia na niej bazujące mogą nie tylko pomóc nam w generowaniu treści, ale również w analizie fraz kluczowych, klasteryzacji, czy analizie konkurencji. Odkryj przyszłość SEO z naszym praktycznym przewodnikiem, który pokaże Ci, jak wykorzystać te innowacje, aby wyprzedzić konkurencję. Podczas warsztatów odbędą się działania na żywo na ChacieGPT.

Najlepsi specjaliści z branży SEM, SEO i startup Kogo zobaczymy na semWAW#2 - startup edition?

Anna Podruczna

Online Marketing Team Leader w eVisions Advertising

Marcin Żmuda

Head of SEO Orion Media Group

Łukasz Chwiszczuk

Właściciel w Conversion Hunters

Łukasz Zelezny

Założyciel agencji konsultingowej SEO.London

Przemysław Modrzewski

Data & Analytics Principal Lead w Google

Temat: Kobiety w SEM i Marketingu w 2024 roku Z kim porozmawiamy podczas panelu dyskusyjnego?

Kinga Sroka

Digital Marketing Consultant w Light Bubble Agency

Paulina Wiktorska

CEO w Clear&Fancy Interactive

Maja Wiśniewska-Hardek

Head of Marketing w SMSAPI

Prowadzący semWAW#2 - startup edition

Krzysztof Marzec

CEO w DevaGroup

Aleksandra Pizoń-Liwocha

Senior SEM Specialist w DevaGroup

Kamil Leśniak

Event & Marketing Manager w DevaGroup

Najlepsi specjaliści z branży SEM, SEO i startup Prowadzący warsztaty semWAW#2

Dorota Kika

Senior SEM Expert w DevaGroup

Andrzej Brandt

Performance Marketing Director w agencji numbers & intuition

Anna Moczulska

Digital Analytics Manager w Conversion

Rafał Borowiec

Ekspert SEO / Founder w Largo

Ewelina Podrez-Siama

SEO Expert & Founder w Fox Strategy

Mateusz Malinowski

SEO Director w Fabryka Marketingu

Organizator

Sponsor główny

Sponsor pizzy


Patronat honorowy


Sponsorzy i partnerzy

Patroni medialni

Zaprzyjaźnione konferencje

Bądź na bieżąco - zapraszamy na Instagram!

Kontakt

Masz pytania?
Chcesz zostać partnerem lub prelegentem semWAW?
Napisz do nas: hello@semwaw.pl

Zapisz się do newslettera

Chcesz być na bieżąco?

Zarządzaj plikami cookies
Shopping cart0
Brak produktów w koszyku!
Continue shopping
0